معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: بهره برداری از هفت طرح درمانی در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان در هفته سلامت آغاز می شود.
کد خبر: ۴۰۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 16 April 2017
محمدرضا میرزابیگی عصر شنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش مغز و اعصاب با زیربنای ۶۰۰ مترمربع با هزینه ۴۰۰ میلیون‌تومان بهسازی و تجهیزات، لنژری با زیربنای ۲۹۰ متر مربع و هزینه ۴۵۰ میلیون‌تومان بهسازی و تجهیزات و آندوسکوپی با زیربنای ۹۸ مترمربع و هزینه ۵۰ میلیون‌تومان در هفته سلامت در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان افتتاح می شوند.

وی افزود: بخش اسکیل‌لب با زیربنای ۶۰۰ مترمربع و هزینه ۴۵۰ میلیون‌تومان، بخش NICU با زیربنای ۲۲۰ مترمربع و هزینه ۲۷۰ میلیون‌تومان، بانک خون با زیربنای ۳۸ مترمربع و هزینه ۴۰ میلیون‌تومان و پاویون نیز با  زیربنای ۱۳۰ مترمرمربع و ۶۵ میلیون‌تومان در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان همچنین از بهره برداری از کلینیک تخصصی با ۵۲ پزشک تا آخر امسال در رفسنجان خبر داد و گفت: این کلینیک تخصصی در سایت دانشگاه با ۵۲ پزشک تا پایان امسال به اتمام می‌رسد از کارهای بزرگی است که در حال اجراست و این کلینک در کنارش پاراکلینیک نیز وجود دارد.

به گفته میرزابیگی بخش آنکولوژی بیمارستان علی‌بن ابیطالب(ع) نیز تا پایان امسال به اتمام می‌سد.

وی تصریح کرد: با ساخت کلینیک تخصصی و احداث اورژانس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) با گروه بندی مختلف که حتی اورژانس زنان و زایمان در آن دیده شده است نمای درمانی شهر رفسنجان تغییر خواهد کرد.

میرزابیگی تصریح کرد: در طرح تحول نظام سلامت فعالیت‌های زیادی انجام شد و می‌توانیم تفاوت با قبل را ببنیم، کاهش پرداختی از جیب مردم و حذف زیرمیزی و رساندن مردم به حق‌شان ازجمله نکات مثبت این طرح است.

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان اذعان کرد: در رفسنجان گزارش مربوط به دریافت زیرمیزی صفر است و اگر گزارشی به کمیته اخلاق دانشگاه برسد، پیگیری می‌شود.

میرزابیگی بیان داشت: در آخرین نظرسنجی که صورت گرفته است میزان رضایتمندی مردم از خدمات درمانی در رفسنجان به ۷۱ درصد افزایش یافته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار