مدیر فنی تیم ووشو استان سمنان گفت : 13 نفر از ووشو کاران این استان در قالب یک تیم در مسابقات بین اللملی ووشو جام پارس حضور دارند.
کد خبر: ۴۰۶۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ 13 April 2017
به گزارش تابناک سمنان، مهدی دانایی فرد روز پنجشنبه در حاشیه آمادگی این تیم در سالن غدیر سمنان در گفت و گو با ایرنا افزود : حسین روشنفکر سرپرست تیم، مرتضی اصغری سرمربی، حسین تقی پور مربی تالو و محمدرضا سعدی مربی ساندا این تیم را در دوره از مسابقات بین المللی ووشو همراهی می کنند.

وی اظهارداشت : ووشوکاران بخش ساندا اعتصام گنجیان، اشکان دامغانی، سجاد تقی پور، حسین درویش نژاد، حامد کرمی، حسین یلا، یوسف صبری، محمد سیفی، سجاد عباسی و وشوکاران بخش تالو و تای چی چان محمد میرخانی، فرشاد مداح، هادی محمدی و سامان احمدی هستند.

وی خاطرنشان کرد : این ووشوکاران در وزن های، 55، 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90 و 95+ کیلوگرم و در رده سنی بزرگسالان از روز جمعه به مدت سه روز
در سالن غدیر سمنان با ووشوکاران تیم های دیگر رقابت می کنند.

وی اظهارامیدواری کرد ووشوکاران ایرانی به ویژه ووشوکاران سمنانی در این رقابت های بین المللی بتوانند رتبه های خوبی کسب کنند.

در ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس34 ووشوکار در قالب دو تیم از ایران به نام های تیم ووشوی سمنان و پارس جنوبی شرکت دارند.

به گفته رئیس هیات ووشو استان سمنان تا ظهر روز پنجشنبه دو تیم خارحی از کشورهای بروئنی و بلاروس وارد سمنان شدند

نبوی یادآور شد : بقیه ووشوکاران کشورهای مدعو این مسابقات تا شبانگاه امروز وارد سمنان می شوند و در هتلی این شهر اسکان می یابند.

تیم وشوو کشورهای عراق، قزاقستان، بلغارستان، بلاروس، اندونزی، سنگاپور، برونئی، هند، لبنان، ارمنستان، افغانستان، بنگلادش، پاکستان و ایران (تیم های پارس جنوبی و هیات ووشوی سمنان) در این مسابقات حضور دارند.

ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس با حضور 134 ووشو کار از 13 تیم خارجی و 34 ووشو کار در قالب 2 تیم از ایران از روز جمعه 25 ماه فروردین به میزبانی استان سمنان آغاز می شود.

ووشو کاران ایران در سال 96 بازیهای کشورهای اسلامی، قهرمانی جهان در روسیه و مسابقات دانشجویی تایوان را پیش روی دارند که حضور در جام پارس بهترین آماده سازی برای آنان محسوب می شود.

استان سمنان 37 هزار و 404 ورزشکار سازمان یافته دارد که بیش از 200 نفر از آن ها در رشته ورزشی ووشو فعالیت می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار