مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، گفت: هم‌اکنون حدود ۴۸ درصد از ظرفیت دامداری استان ایلام در اختیار مددجویان عشایر و دامدار موردحمایت کمیته امداد این استان است.
کد خبر: ۴۰۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 10 April 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ ضیاء رضایی در دیدار با مدیرعامل و تعدادی دیگر از مدیران بانک رفاه استان ایلام، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین عرصه‌های اشتغال‌زایی خانواده‌های مددجو در این استان دامداری و کشاورزی است که زمینه‌های آن به‌خوبی در این استان وجود دارد.

وی، همچنین گفت: در زمینه کمک به توسعه کشاورزی در بین خانواده‌های مددجوی استان ایلام نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است و حدود 52 درصد اشتغال ایجادشده برای مددجویان این استان در زمینه کشاورزی بوده است.

رضایی، توجه به اشتغال مددجویان در مناطق محروم را از اولویتهای این نهاد عنوان کرد و گفت: بیشتر مشاغل ایجادشده برای مددجویان استان ایلام در مناطق محروم و روستایی است چراکه برای این مناطق کمترین فرصت‌های شغلی فراهم است.

مدیرکل امداد استان ایلام، تصریح کرد: ازآنجایی‌که بخشهای زیادی از این استان را مناطق مرزی تشکیل می‌دهد توجه به اشتغال مرزنشینان و ارائه خدمات گوناگون به مددجویان این مناطق نیز از اولویت‌های امداد این استان است.
 
رضایی، خاطرنشان کرد: در این زمینه خدمات امداد باعث شده است مرزها از سکونت خالی نشود و این مردم زحمت‌کش به مرزداری از کشورمان مشغول شوند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار