تابناک: مجید رحیمی‌زاده که ۲۲ سال در ترکیب تیم هندبال سپاهان به میدان رفته است، امروز و در پایان دیدار تیمش با صنعت مس کرمان از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.
کد خبر: ۴۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 28 May 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایمنا، تیم هندبال سپاهان عصر امروز، چهارشنبه و در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر میزبان صنعت مس کرمان بود که با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ شکست خورد.
این دیدار با حواشی مختلفی همراه بود که در ادامه می‌خوانید:
* در همان دقایق ابتدایی مسابقه یکی از بازیکنان خارجی مس در برخورد با بازیکن حریف مصدوم شد و بازی را با سر بانداژ شده ادامه داد.
* مردود اعلام شدن گل یازدهم سپاهان که می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند، اعتراض شدید نیمکت‌نشینان این تیم را در پی داشت که نتیجه آن دو کارت زرد برای مصطفی غلامی مدیرفنی و بهزاد وقایع‌نگار سرپرست زردپوشان بود.
* گل دیدنی خضر النحاس بازیکن لبنانی سپاهان و در ادامه واکنش موفق دروازه‌بان این تیم روی ضدحمله، تماشاگران را به وجد آورد.
* اعتراض کادرفنی و نیمکت‌نشینان سپاهان به قضاوت داوران این مسابقه پس از سوت پایان نیمه نخست هم ادامه یافت.
* به مناسبت خداحافظی مجید رحیمی‌زاده مربی- بازیکن سپاهان از بازیگری هندبال، بنرهایی در داخل و بیرون سالن شهید سجادی نصب شده بود.
* علاوه بر پیشکسوتان، مربیان و داوران هندبال اصفهان و مسئولان هیأت هندبال، محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان، مهرزاد خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان و فرامزر می‌آبادی دبیر فدراسیون هندبال و رئیس هیأت هندبال استان در سالن مسابقه حضور داشتند.
* لیدرهای باشگاه سپاهان با حضور در سالن به شدت به تشویق این تیم و به خصوص مجید رحیمی‌زاده مشغول بودند.
* یکی از بازیکنان تیم مس در زمان حمله با دروازه‌بان سپاهان که برای مهار توپ بالا پریده بود برخورد کرد که باعث شد از ناحیه گردن مصدوم شود؛ البته مشکل او جدی نبود.
* در دقایق پایانی مسابقه، بازیکنان صنعت مس رو به بازی خشن آوردند که باعث شدن بازیکنان این تیم به تناوب اخراج دو دقیقه‌ای بگیرند.
* بهروز نجفیان بازیکن تأثیرگذار سپاهان، در این مسابقه ناگهان به زمین خورد و به دلیل گرفتگی عضله پا نتوانست بازی را دامه دهد.
* در پایان این مسابقه که با شکست سپاهان همراه شد، مجید رحیمی‌زاده که از بدو تشکیل تیم هندبال سپاهان و به مدت ۲۲ سال برای این تیم به میدان رفته و ۱۳ بار با سپاهان قهرمان ایران شده است، از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.
* رحیمی‌زاده درحالی که اشک می‌ریخت چهارگوشه زمین را بوسید. سپس با حضور مهرزاد خلیلیان، محمد سلطان‌حسینی، فرامرز می‌آبادی، مسعود تابش و سید حسن افتخاری از طرف اداره‌کل ورزش و جوانان استان، هیأت هندبال، باشگاه سپاهان و سازمان بسیج ورزشکاران از وی با اهدای هدایایی تجلیل شد. بازیکنان و کادرفنی و سرپرستی سپاهان هم با اهدای شاخه‎های گل از رحیمی‎زاده تقدیر کردند.
* رحیمی‌زاده سپس حلقه گل خود را به همسر و پدر و مادرش که در سالن حضور داشتند تقدیم کرد. دور افتخار و عکس یادگاری با اهالی هندبال اصفهان پایان بخش مراسم خداحافظی رحیمی‌زاده بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :