مدیر عامل باشگاه پارس مهر فارس گفت:در حاشیه برگزاری سمینار مسوولان استعدادیابی والیبال کشور، نخستین آکادمی تخصصی والیبال استان فارس با حمایت این باشگاه افتتاح می شود.
کد خبر: ۴۰۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۰ 28 May 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:ماشاالله چرخی گفت: پس از طرح موضوع راه اندازی آکادمی والیبال در استان ها از سوی فدراسیون و هماهنگی با مسوولان هیات والیبال، مقدمات راه اندازی این آکادمی انجام شد.

وی با اعلام حمایت از والیبال استان فارس گفت:امیدواریم بتوانیم با حمایت خود زمینه حضور و درخشش جوانان علاقه مند به والیبال را در سطح ملی فراهم سازیم.

مدیر عامل باشگاه پارس مهر اظهار کرد:یکی از برنامه های مهم ما برای توسعه والیبال راه اندازی آکادمی در سطح شهرستان ها و بهره مندی از تمام ظرفیت های استان است.

چرخی با اشاره به اهمیت آموزش گفت:در صدد هستیم پس از راه اندازی آکادمی والیبال در شهرستان ها ،دوره های آموزشی را برای مربیان برگزار کنیم و با شکل گیری تیم های پایه ، پشتوانه خوبی برای تیم های بزرگسالان باشگاه مهیا سازیم.

وی بیان کرد:برای فعالیت پارس مهر در لیگ برتر نیاز است تیم های نوجوانان و جوانان نیز داشته باشیم و می کوشیم برای رشد کمی و کیفی والیبال استان فارس حرکت کنیم.

رییس هیات والیبال استان فارس اظهار داشت:راه اندازی آکادمی فارس از رویاهای والیبال دوستان این استان بود که خوشبختانه با رویکرد ویژه مدیر عامل باشگاه پارس مهر این امر محقق شد.

منوچهر اسدی پویا گفت:مراسم افتتاحیه این آکادمی روز هشتم خرداد جاری در ساعت 15 در مجموعه ورزشی شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار می شود.

وی ادامه داد:این مراسم در حاشیه برگزاری نشست مسوولان استعدادیابی والیبال کشور که در سالن کنفرانس ورزش و جوانان شیراز برگزار می شود،اجرا خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار