کد خبر: ۴۰۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 04 April 2017
  1. ضعف فنی یک شرکت پرداخت الکترونیک وابسته به یکی از بانک‌های خصوصی موجب بروز اختلال میلیون‌ها خرید در مرحله پرداخت شده به نحوی که برآوردهای اولیه حاکی از ایجاد ۷۰ میلیارد تومان خسارت است. این نقص همچنان در سامانه‌های فنی بانک مربوطه موجود بوده و فقط محدود به مشتریان این شرکت نیست و عجیب است که بانک مرکزی و مشخصاً شرکت شاپرک به جای صیانت از حقوق و دارایی‌های مردم همچنان سکوت اختیار کرده است. شاکی پرونده: مکرراً در خصوص چنین نقص به مدیران بانک مربوطه و بانک مرکزی هشدار داده بودیم اما متاسفانه مستنداتی که به بانک مرکزی ارسال می کردیم، بایگانی شده است! فارس این خبر را منتشر کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :