تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳04 April 2017
ضعف فنی یک شرکت پرداخت الکترونیک وابسته به یکی از بانکهای
خصوصی موجب بروز اختلال میلیونها خرید در مرحله پرداخت شده به نحوی که برآوردهای
اولیه حاکی از ایجاد ۷۰ میلیارد تومان خسارت است. این نقص همچنان در سامانههای فنی
بانک مربوطه موجود بوده و فقط محدود به مشتریان این شرکت نیست و عجیب است که بانک
مرکزی و مشخصاً شرکت شاپرک به جای صیانت از حقوق و داراییهای مردم همچنان سکوت
اختیار کرده است. شاکی پرونده: مکرراً در خصوص چنین نقص به مدیران بانک مربوطه و
بانک مرکزی هشدار داده بودیم اما متاسفانه مستنداتی که به بانک مرکزی ارسال می کردیم،
بایگانی شده است! فارس این خبر را منتشر کرد.