براستی چگونه است که در جامعه ما همه راست می گویند ؟وچگونه است که همه ذیحق هستندو افکار تمام افراد جامعه درست بوده و اعمالشان با توجیه بالای عوام پسندانه درجامعه مطرح می گردد؟
کد خبر: ۴۰۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵ 03 April 2017

تابناک ایلام جمال دارابی::تضارب آرا ،گروه بندی های سیاسی ،آرایش اجتماعی وهمه مسایل داخلی و بین المللی کشور روزانه دستخوش تغییرات و صاحب عملکرد های متفاوتی هستندکه کنشگران آنها با توجیه عملکردشان می توانندافکار عمومی را اقناع نمایند.

براستی چگونه است که در جامعه ما همه راست می گویند ؟وچگونه است که همه ذیحق هستندو افکار تمام افراد جامعه درست بوده و اعمالشان با توجیه بالای عوام پسندانه درجامعه مطرح می گردد؟

رییس جمهور و تیم وی از برجام به عنوان نسخه شفابخش کشور یاد می کنند ،تورم را زیر 10 درصدمی دانندوطرح تحول سلامت راداروی درد نیازمندان بر می شمارند حال آنکه تریبون های مخالف دولت برجام را برخلاف تاکیدات رهبر انقلاب راهی برای توسعه سلطه غرب بر پیشرفت کشور و باعث عقب گرد آن می دانند،رکودرا حاصل عملکرد اقتصادی دولت می دانند وبهترین وزیر کابینه شان در یک شهر کوچک چهار هزار نفری بهداشتش را زیر سوال می برد!

افکار عمومی روزانه با دفاعیات و تکذیبیه های متعددی روبرو هستند که همه آنها برای خود ترازویی دارند که حسابی میزان است و کلامشان به سنگی آزموده می شود که هیچ خطایی ندارد.

موج های مثبت و منفی فراوانی در جامعه سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی کشور به راه می افتدکه منشا آنها به راحتی می تواند افکار جامعه را به هر سویی سوق دهد.

میزانی که هر کس عمل و گفتار خود را در آن عرضه می کند کاملا شخصی وبا تعریف دلخواه است .نرخ های متعدد بیکاری ،تورم ،رشد اقتصادی ،تسهیلات و ازدواج جوانان در زمان های یکسان از زبان های مختلف به شکل های متفاوتی خارج می شوند و افکار عمومی نیز همواره با این پرسش مهم روبرو هستند که بالاخره چه کسی راست می گوید؟

اینک که در آستانه انتخابات مهم ریاست جمهوری هستیم قسمت قابل توجهی از انرژی و زمان طیف های مختلف سیاسی و اجتماعی کشور به این سمت حرکت می کندو در راستای جهت دهی به افکار عمومی برای رسیدن به منظور مورد نظر خود هستند .

براستی چه کسی راست می گوید؟تورمی که نیست وهست ؟ازدواجی که هست و نیست ؟ رکودی که نیست وهست ؟ دلواپسی که هست و نیست ؟خاطر مردمی که هست و نیست ؟ وهست و نیست هایی بیشمار که هر روزه ذهن مردم را قلقلک می دهد و بالاخره هم پاسخی واقعی برایش نمی یابد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار