حاجی بابایی در نشست جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: برای پایان وضع موجود نیاز به یک حرکت ملی بوده و فرصت مغتنمی امروز پیش روی جریان انقلاب است.
کد خبر: ۴۰۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲ 03 April 2017

به گزارش تابناک : حاجی بابایی عصر امروز در نشست جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: برای پایان وضع موجود نیاز به یک حرکت ملی است و فرصت مغتنمی امروز پیش روی جریان انقلاب است.

عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۲۲ اولویت کشور را لیست کرده ایم اظهار داشت: ۴۵ درصد نقدینگی کشور به علت برداشت از جیب مردم فریز شده است و این در حالی است که بیش از ۸۰ درصد رشد اقتصادی که دولت میگوید به علت فروش نفت است و این رشد هیچ شغلی ایجاد نمی کند.

وی در ادامه افزود: بزرگترین مشکل امروز کشور خام فروشی نفت است که رشد حاصل نیز از فروش همین محصول است، 

حاجی بابایی ادامه داد: برای رسیدن به نرخ بیکاری هشت درصد باید سالی دو میلیون شغل ایجاد کنیم که اگر هر سال ۱/۲ میلیون شغل ایجاد کنید نرخ بیکاری افزایش نمی یابد .

عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عنوان کرد: طرح سلامت از روز اول انحراف مالی داشت و ادامه آن امروز غیر ممکن شده است.

وی با بیان اینکه تمام مسولان نظام باید در خانه شیشه‌ای بروند و دریافتی‌هایشان به محض پرداخت در معرض دید عموم مردم قرار گیرد گفت: نمیشود در کشور کسی هم وزیر، وکیل و مدیر باشد و همزمان کارخانه داری هم بکند.

حاجی بابایی با اشاره به وضعیت تولید داخلی خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰ درصد کارگاه ها و کارخانجات کشور یا تعطیل شده‌اند و یا  در شرف تعطیلی هستند و این به واردان بی رویه برمی‌گردد که  کمر تولید را شکسته است، باید امنیت شغل و سرمایه در کشور فراهم شود.

عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به وضعیت آموزش و پرورش اظهار داشت: مخالف بکار گرفتن معلمان حق التدریس و قراردادی و شرکتی هستم، حقوق من من در دوزان تصدی وزارت آموزش و پرورش شش میلیون تومان بود که در آن دوران  میانگین حقوق معلمان را ۲/۷ برابر کردیم.

وی با اشاره به صندق فرهنگیان گفت: حتی یک سفارش و یک برداشت هزینه در دوران من از صندوق فرهنگیان نبود. در دورانی که تصدی وزارت آموزش و پرورش بر عهده من بود یکی از نزدیکانم را در یکی از شهرستان‌ها مورد تفقد قرار دادند؛ سریعا ماجرا را پیگیری کردم و خودم را کتبا معادل دو برابر آن هزینه جریمه کردم و به حساب وزارت‌خانه واریز کردم.



منبع : نسیم آنلاین

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار