مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت :
مسعود رهنما ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت هفته جوان نقش رسانه‌ها در امر اطلاع‌رسانی را مهم دانست و اظهار کرد: بدون اطلاع‌رسانی محکوم به شکست و فنا خواهیم شد.
کد خبر: ۴۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶ 27 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، مسعود رهنما ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت هفته جوان نقش رسانه‌ها در امر اطلاع‌رسانی را مهم دانست و اظهار کرد: بدون اطلاع‌رسانی محکوم به شکست و فنا خواهیم شد.

وی وجود رسانه‌ها برای ماندگاری و پایداری در سیستم را ضرورت خواند و گفت: اصحاب رسانه در ایران شرایط بسیار سختی دارند و از نظر یک شغل نمی‌توان روی کار خبرنگاری حسابی باز کرد ضمن اینکه در بحث رسالت خود نیز مجبور هستند حضور داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه خبرنگاران به بنده به عنوان یک مدیر کل نگاه نکنند، افزود: انتظار می‌رود به بنده به عنوان فرزند گیل و دیلم و یک قهرمان ملی نگاه کنند که آمده‌ام در حوزه ورزش و جوانان کار کنم.

وی با اشاره به اینکه 100 درصد مخالف ادغام ورزش و جوانان با هم هستم، تصریح کرد: گستره جوانان بسیار تخصصی و بیشتر از یک نیازی است که با همراه با آن ورزش را یک پدیده زندگی و یا ضرورت زندگی در نظر بگیریم زیرا یکی از دغدغه‌های جوانان فعالیت‌های بدنی و ورزش است.

رهنما ادامه داد: یک دستگاه فوق‌العاده تخصصی باید با ساختار تشکیلاتی مسئول پیگیری امور جوانان باشد اما با ادغام ورزش و جوانان خواستیم دولت را کوچک کنیم و به ظاهری از بد به بدتر پناه بردیم.

وی ادغام سازمان‌ها را بدون مطالعه و تشکیل ساختار عنوان کرد و یادآور شد: اکنون نیز در این امر مانده‌ایم و می‌خواهیم برعکس آن عمل کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان دغدغه جوانان را فراتر از یک فعالیت بدنی دانست و خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم جوان را تعبیر کنیم و در باره آن تعریفی داشته باشیم، نیروی با نشاط و پرتلاشی است.

وی گفت:هر آنچه که در دوران نونهالی، کودکی و نوجوانی آموخته‌ایم در دوران جوانی در ما نهادینه می‌شود و در دوران میانسالی و پیری و کهنسالی نیز می‌توانیم از آن بهره‌وری داشته باشیم.

رهنما دوران جوانی را دوران نهادینه شدن تمام فضایل و مکارم اخلاقی عنوان کرد و یادآور شد: توجه به جوان برای اجتماع ما ضرورت دارد و سازمان ملی جوانان، وزارت جوانان و هر نهادی متولی جوانان خواهد بود.

وی یادآور شد: فعالیت‌های ذاتی ما شامل تشویق نخبگان، حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد، امور پژوهشی، فرهنگی، برگزاری نشست‌ها و همایش‌های تخصصی بوده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار