معاون سیاسی و امنیتی استانداری گفت: ستاد پیشگیری و مقابله با آنفولانزای پرندگان در ایام نوروز و تعطیلات باید با آمادگی کامل فعال باشد.
کد خبر: ۳۹۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹ 16 March 2017


به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازواحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ یوسف شاه حسینی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان افزود: دستگاه های مرتبط با امر پیشگیری از آنفولانزای پرندگان در تعطیلات نوروزی باید با آمادگی کامل امورات را پیگیری کنند و تدابیر ویژه ای در این راستا بیاندیشند.

وی خواستار اطلاع رسانی از مباحث و مشکلات مربوط به آنفولانزای فوق حاد پرندگان در استان از طریق صداوسیما و رسانه ها شد و گفت: با اطلاع رسانی باید مردم آمادگی لازم را 
برای این موضوع پیدا کنند تا زمینه برای خرید مرغ زنده در جامعه از بین برود.

یوسف شاه حسینی گفت: فرمانداری ها و دستگاه های ذیربط موظف به پیگیری لازم به منظور تذکر و برخورد با عرضه کنندگان مرغ زنده هستند زیرا ممنوعیت عرضه مرغ زنده در سطح کشور براساس مصوبه شورای عالی پیشگیری از آنفولانزای پرندگان می باشد.

وی اظهار داشت: بر اساس این مصوبه و به منظور پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با عرضه کنندگان مرغ زنده با جدیت برخورد خواهد شد.

وی گفت: دستگاه ها در بحث بهداشت و سلامت شهروندان وظیفه بسیار مهمی بر عهده دارند لذا همه باید مصوبات این کارگروه را با جدیت پیگیری و اجرایی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار