شهردار جدید سلماس خبر داد:
شهردار جدید سلماس از آماده سازی این شهر برای استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۳۹۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹ 14 March 2017



به گزارش  تابناک آذربایجان غربی: مهندس  احسان صدقیانی فر به همراه رییس شورای شهر سلماس در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان در آستانه عید نوروز، ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز به همه مردم، ضمن تشریح اقدامات شهرداری برای استقبال از سال نو گفت: برای استقبال از نوروز و میهمانان نوروزی، در 17 نقطه شهری نمادهای نوروزی همچون سفره هفت سین، ماهی و کتابهای گل کاری شده کار خواهد شد و همچنین معابر نیز با چراغ های تزیینی متناسب، تزیین خواهند شد.
صدقیانی فر بیان کرد: عملیات لکه گیری و آسفالت خیابانهای اصلی و معابر شهر نیز با ظرفیت سه هزار تن و اعتبار 75 میلیون تومان در حال انجام است و امیدواریم تا پایان سال بخش عمده ای معابر سلماس را بتوانیم از نظر آسفالت و لکه گیری ساماندهی کنیم.
شهردار جدید سلماس از تولید نرم افزار گردشگری معرفی سلماس برای ارائه به مسافران نوروزی خبر داد و خاطرنشان کرد: این نرم افزار با حجم بسیار کم اماده شده و شامل تمامی اطلاعات نیازمند مسافران عزیز می باشد و برابر هماهنگی ها در مراکز امدادی و محل پذیرش مسافران در اختیار مسافران عزیز قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به زنده گیری سگ های ولگرد، افزود: تا کنون حدود 60 قلاده سگ ولگرد در سطح شهر در طول دو هفته گذشته زنده گیری شده اند و به مرکز نگه داری مخصوص منتقل می شوند.
شهردار سلماس افزود: عملیات تنظیف شهری معابر سلماس نیز حدود دو روز است آغاز شده و پس از شستشوی بافت مرکزی شهر به تدریج سایر معابر نیز تنظیف خواهند شد.

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی در سلماس ، توحید ذاکری رئیس شورای اسلامی شهرسلماس نیز در این جلسه با اشاره به حمایت شورای شهر از شهردار جدید، افزود: حمایت تمامی اعضای شورای شهر ازشهردار جدید حمایت عملکردی است وشهردار سلماس نیز در طول مدت کم آغاز به کار خود خوشبختانه اقدامات جهادی و سریعی را آغاز کرده، که نمونه ای از اقدام و عمل درسال جاری است و امیدواریم روند روبه بهبود عملکرد شهرداری همچنان ادامه داشته باشد و بتوانیم شهری شایسته مردم فهیم آن داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار