تابناک فارس:عده ای در پایین شهر با مشکل فاضلاب دست و پنجه نرم می کنند و کماکان اندر خم یک کوچه اند و عده ای دیگر (با استفاده از نفوذهای مختلف!)مشغول زمین خواری باغ های اطراف شهرند.
کد خبر: ۳۹۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷ 25 May 2015

تابناک فارس:عده ای در پایین شهر با مشکل فاضلاب دست و پنجه نرم می کنند و کماکان اندر خم یک کوچه اند و عده ای دیگر مشغول زمین خواری باغ های اطراف شهرند.

به این میگن اختلاف طبقاتی!

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: فاضلاب رها شده و بوی بد آن در جنوب و جنوب شرقی شیراز سبب آزردگی مردم محروم و مستضعف این مناطق شده است.

سیدکمال پاک‌فطرت عصر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: وجود فاضلاب و رها شدن آن در رودخانه به‌ویژه در ورودی شیراز از سمت شرق سبب بروز آلودگی‌ها و بیماری‌های مزمن می‌شود.

عضو شورای شهر شیراز بیان کرد: مردم این نقاط به چه دلیل باید در طول گرمای تابستان شاهد این بی‌مسئولیتی از جانب مسئولان بوده و کانال‌های فاضلاب شهر شیراز در این نقاط بدون سرپوش و حتی لایروبی باشد تصریح کرد: این موضوع سبب نگرانی وناراحتی و سلب آسایش عده‌ای مردم مظلوم شده و باید ساماندهی شود.

وی گفت: شایسته است مدیر عامل شرکت آبفای شیراز به عنوان مسئول مستقیم در اسرع وقت نسبت به رفع این مشکل برنامه‌ریزی ویژه داشته باشند.

عضو شورای اسلامی به موضوع تفکیک زمین در باغ‌های اطراف شیراز اشاره کرد و گفت:عده‌ای در حاشیه شهر شیراز و نیز باغات این شهر با استفاده از نفوذهای مختلف می‌کوشند تا به منفعت‌طلبی خود ادامه داده و به توسعه بی‌رویه شهر و نابودی باغ‌ها دامن بزنند.

وی بیان کرد: مسئولان مربوطه در شهرداری و نمایندگان شورای شهر در کمیسیون ماده پنج باید با اقتدار و توجه بیشتری به این مسائل توجه کرده و اجازه تغییر کاربری و تفکیک‌های غیر قانونی را ندهند.

پاک‌فطرت همچنین به موضوع دل نگرانی بخش عمده‌ای از مردم شیراز نسبت به افزایش عوارض ساخت و ساز اشاره کرد و افزود: این موضوع علاوه بر ایجاد رکود، موجب ناراحتی مردم شهر شده است.

عضو شورای شهر شیراز تصریح کرد: در برآورد سالانه عوارض و فرمول ساده‌سازی آن بررسی کارشناسانه صورت نگرفت و شورای اسلامی نیز به اشتباه آن را تصویب کرده است.

وی گفت: باید شورا و شهرداری اشتباه سهوی صورت گرفته را به مردم اعلام کرده و با اقدامات کارشناسی در اسرع وقت نسبت به اصلاح این مصوبه اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار