مهرداد نادری فر با توجه به شناختی که از موقعیت نهاوند دارد به عنوان سرپرست فرمانداری نهاوند معرفی شد.
کد خبر: ۳۹۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰ 26 May 2015
مهرداد نادری فر به عنوان سرپرست فرمانداری نهاوند معرفی شد.

به گزارش ایرنا؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در آیین معارفه سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: اشرافیت و تسلط عبدالملکی، فرماندار نهاوند به مسائل اداری و همچنین سوابق اجرایی وی در دیوان محاسبات و معاونت فرمانداری موجب شد تا از او به عنوان مدیر کل دفتر بازرسی ، عملکرد و امور حقوقی استانداری استفاده شود .

ابراهیم الهی تبار در خصوص سوابق نادری فر به عنوان سرپرست جدید فرمانداری نهاوند نیز گفت: نادری فر با توجه به شناختی که از موقعیت نهاوند دارد برای این منظور در نظر گرفته شد تا کارهای عمرانی تداوم داشته باشد .

وی توجه ویژه استاندار همدان به نهاوند را مورد تاکید قرار داد و گفت: استاندار همدان با توجه به قول مساعدی که در زمینه پر کردن خلا حضور نماینده در سطح شهرستان داده بود همواره توجه و نگاه ویژه ای به این شهرستان برای جبران محرومیت های آن داشته است .

وی افزود: استاندار همدان در همین راستا توجه زیادی به فراهم آوردن زیر ساخت های اقتصادی از جمله طرح احداث کارخانه جی تی ال داشته و با جدیت آنها را پیگیری کرده است .

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به سالروز فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر فتح یک شهر نبود بلکه فتح ارزشها بود که توانست معادلات سیاسی دنیا را به نفع ایران رقم زند .

الهی تبار با اشاره به اثر گذاری این فتح بزرگ در معادلات بین المللی افزود: پس از فتح خرمشهر قطعنامه های سازمان ملل به شکلی تنظیم شد که همه به نفع مردم ایران و جمهوری اسلامی بود.

سرپرست جدید فرمانداری نهاوند نیز گفت: شهرستان نهاوند از تاریخ بلندی برخوردار است که می بایست به این شهر خدمات رسانی لازم و در خور شان آن انجام گیرد.

مهرداد نادری فر با اشاره به شعار سال گفت: برای پیشرفت و توسعه کشور لازم است ملت و دولت به همدیگر اعتماد داشته باشند که خوشبختانه با اجرای سیاست های دولت این اعتماد ملت و دولت روز به روز بیشتر شده است .

وی همچنین با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت وحدت و پرهیز از تفرقه گفت: مهمترین عاملی که امروز می تواند به کشور ضربه وارد سازد بحث تفرقه و جدایی است که از سوی دشمن به شدت تبلیغ می شود لذا لازم است در سایه وحدت کلمه این توطئه دشمن را خنثی سازیم .

در این مراسم از زحمات امامعلی عبدالملکی تقدیر و مهرداد نادری فر به عنوان سرپرست فرمانداری نهاوند معرفی شد .

پیش از این امامعلی عبدالملکی سکان فرمانداری شهرستان نهاوند را به مدت 15 ماه در دست داشت و هم اکنون بنا به ضرورت و صلاحدید استاندار همدان به سمت مدیر کل دفتر بازرسی ، عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان منصوب شده است .

شهرستان نهاوند در منطقه غرب کشور و از توابع استان همدان است که با دارا بودن جمعیتی نزدیک به 200 هزار نفر در 105 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار