معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان :
کد خبر: ۳۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ 25 May 2015

آمادگی کامل دستگاههای امنیتی برای پاسخ گروهک های تروریستی
قدرت الله دهقان گفت: اقدامات تروریستی که دشمن در کشور ما انجام می دهد ذلیلانه است دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی آمادگی کامل دارند تاخیلی سریع به این شیطنت ها و توطئه ها پاسخ دهند.

قدرت الله دهقان معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان در گفتگو با رهیاب با اشاره به آمادگی دستگاه های امنیتی برای برخورد قاطع با گروهک های تروریستی اظهار داشت:هر انقلاب و ملت زنده ای قطعا دشمنانی دارد عده ای در منطقه و دنیا،چشم دیدن قدرت معنوی ایران را ندارند و به زعم خودشان برای مقابله با نفوذ جمهوری اسلامی،دست به کارهایی می زنند.

وی ادامه داد: اقداماتی که دشمن توسط گروهک های تروریستی در کشور ما انجام می دهد ذلیلانه است دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی آمادگی کامل دارند تاخیلی سریع به این شیطنت ها و توطئه ها پاسخ دهند.

قدرت الله دهقان با اشاره به حادثه تروریستی حمیدیه تاکید کرد:مسببن حادثه تروریستی حمیدیه در همان ابتدای امر شناسایی شدند و در اختیار مقامات قضایی قرار گرفتند.

وی افزود:بال اطلاعاتی و امنیتی همه نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی چنان گسترده است که قدرت جسارت را به هیچ کسی نمی دهد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت:به مردم این اطمینان را می دهیم با وجود آمادگی و حضور دستگاه های امنیتی توطئه ها هر چقدر که گسترده و پیچیده باشد باز قادر به خثنی کردن آن هستیم و قاطعانه برخورد می کنیم.

وی اضافه کرد:اصالتا دشمنان ما چون فکرشان شیطانی است در مقابل این اراده رحمانی و اسلامی راه به جایی نخواهند برد و نوار پیروزی های نظام جمهوری اسلامی کماکان مستدام خواهد بود.

دهقان در پایان در خصوص صدای انفجارها در حومه شهرهای شمالی استان گفت:این انفجارها در گوشه و کنار استان ما خصوصا در شهرهای مرزی زیاد رخ می دهد که متعلق به ادوات به جامانده از جنگ است.

وی افزود: گروه خنثی سازی این ادوات را در جای مناسبی خنثی می کند که ممکن است صدای آن به شهرها برسد و الا این انفجارها عادی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار