شهردار اهواز در جلسه معارفه سرپرست جدید سازمان پسماند؛
با حکم سید خلف موسوی شهردار اهواز، مهندس مسعود یزدی به عنوان سرپرست جدید سازمان پسماند شهرداری اهواز منصوب شد
کد خبر: ۳۹۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ 07 March 2017
با حکم سید خلف موسوی شهردار اهواز، مهندس مسعود یزدی به عنوان سرپرست جدید سازمان پسماند شهرداری اهواز منصوب شد.

در جلسه معارفه سرپرست سازمان پسماند، شهردار اهواز مهندس یزدی را فردی با تجربه، متخصص، فعال و از نیروهای قدیمی شهرداری با کارنامه درخشان معرفی کرد و گفت: سازمان پسماند به دلیل نقشی که در تامین سلامت عمومی در سطح شهر دارد بسیار مهم و حائز اهمیت است.

سید خلف موسوی اظهار داشت: دفع بهداشتی زباله به خصوص پسماندهای بیمارستانی و عفونی باید با دقت، کیفیت بالا و حفظ استانداردهای بهداشتی صورت گیرد و هیچ گونه کم کاری در این زمینه که با سلامت عمومی جامعه ارتباط دارد، پذیرفتنی نیست.

موسوی ادامه داد: انتظار دارم در زمینه نظارت بر نحوه جمع آوری نخاله های ساختمانی در سطح شهر اهواز شاهد تحول جدی باشم و این تحول با تعیین محل های مخصوص در شرق و غرب شهر، اطلاعرسانی مناسب و ساماندهی وانت بارهای حمل نخاله محقق می شود.

شهردار اهواز با تاکید بر مطالبات به حق شهروندان در خصوص رُفت و روب معابر، شریان های اصلی و فرعی، محلات، هسته مرکزی شهر و شستشوی جداول، درخت ها و مبلمان شهری؛ تصریح کرد: یکی از وظایف مهم سازمان پسماند، نظارت بر عملکرد پیمانکاران رفت و روب و کیفیت خدمات ارائه شده از سوی آنان می باشد که این مسئولیت سنگین می بایست بدون اغماض، مبتنی بر شرایط مندرج در قرارداد و با امانتداری کامل انجام شود.

سید خلف موسوی خاطرنشان ساخت: می توان با استفاده از ظرفیت های بالای هنر و رسانه نسبت به فرهنگ سازی در خصوص تفکیک زباله از مبداء اقدام کرد که این اقدام مهم منجر به کاهش هزینه ها و افزایش ضریب سلامت عمومی در جامعه می شود و می بایست به عنوان یک راهبرد مورد توجه این سازمان باشد.

شهردار اهواز در ادامه خواستار بهره برداری از سلول جدید دفن پسماند براساس توصیه های دادستان محترم و ایستگاه های انتقال بهداشتی پسماند شد و در پایان خطاب به مدیریت جدید و مجموعه فعال در این سازمان گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و تحت هر شرایطی برای کسب رضایتمندی عمومی باید تلاش شود و از آن جایی که بهداشت یک نیاز اساسی است به همین خاطر تلاش های این سازمان نقش مهمی در افزایش رضایت شهروندان از مجموعه مدیریت شهری دارد.

در ادامه این جلسه سردار علی ناصری عضو شورای اسلامی شهر اهواز خواستار ایجاد تحول در نحوه خدمترسانی سازمان پسماند شد و گفت: با توجه به بحران ریزگردها و آسیب هایی که این بحران متوجه زیرساخت ها و فضای سبز شهری کرده است انتظار می رود سازمان پسماند با جدیت و نظارت بیشتری فعالیت نماید.

علی ناصری در پایان فعالیت مسعود یزدی در سازمان پسماند را یک تجربه جدید دانست که می تواند با قانونمندی و رعایت استانداردهای بهداشتی، منشاء تحولات مثبت فراوان باشد.

منبع: تابناک
برچسب ها: سید خلف موسوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار