سومین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان بین ورزشکاران گیلان، مازندران، گلستان و زنجان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در روستای آبکنار انزلی برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱ 25 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، سومین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان بین ورزشکاران گیلان، مازندران، گلستان و زنجان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در روستای آبکنار انزلی برگزار شد.

بخشدار مرکزی بندر انزلی در حاشیه مسابقات مذکور به خبرنگار فارس اظهار کرد: در مسابقات قوی‌ترین مردان 15 ورزشکار با حضور جمعی از مسئولان بندرانزلی و مردم روستای آبکنار با هم رقابت کردند.

منوچهر عاشوری برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان را در روستای بخش مرکزی انزلی عنوان کرد و گفت: این مسابقات با هماهنگی بین حوزه مقاومت بسیج و اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای حوزه استحفاظی بسیج روستای آبکنار برگزار شده است.

به گزارش فارس، در پایان رقابت‌های مذکور محمد پارسا از استان مازندران به رتبه نخست، ایمان معینی از گیلان به مقام دوم، میثم راستی از مازندران نفر سوم و حسن ندایی از گیلان به مقام چهارم دست یافتند و جوایزی به رسم یادبود به آنها اهدا شد.

همچنین به مناسبت سالروز فتح خرمشهر که امام راحل فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد، از دو نفر فاتحان خرمشهر به نام‌های شیرزاد مرتضایی و سید حبیب شمسی تجلیل شد.

پدران دو شهید سید حسین نوری و شهید مراد تشکری که در حماسه خونین‌شهر به شهادت رسیده بودند نیز با اهدای جوایز تجلیل شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
باسلام مسابقه خوبی بود تشکر از همه مسعولین برگزاری مسابقه و داوران عزیز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار