از محل سامانه بهین یاب
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای حفظ و ایجاد اشتغال پایدار، از محل سامانه بهین‌یاب، 326 طرح کشاورزی تسهیلات رونق تولید دریافت کرد.
کد خبر: ۳۸۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱ 05 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، کورش کشاورزمحمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در راستای حفظ و ایجاد اشتغال پایدار، از محل سامانه بهین‌یاب، 326 طرح کشاورزی تسهیلات رونق تولید دریافت کرد.

وی افزود: برای این میزان طرح‌های کشاورزی مبلغ یک هزار و 97 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: در این زمینه دو طرح تولیدی کشاورزی که از چرخه دریافت تسهیلات رونق تولید حذف شده بود، با دریافت تسهیلات به چرخه تولید بازگشت.

کشاورز‌محمدیان بیان کرد: حسب تأکید استاندار قزوین در خصوص بررسی واحدهای متقاضی تسهیلات رونق تولید که توسط بانک‌های عامل به دلیل عدم تکمیل مدارک لازم توسط متقاضیان، عدم تأمین وثایق و تضامین مورد نیاز در مدت زمان تعیین شده تأیید نشده است، با برگزاری جلسات متعدد با حضور نمایندگان استانداری، جهاد کشاورزی، بانک‌های عامل و متقاضیان‌، تاکنون دو طرح کشاورزی موفق به دریافت تسهیلات و بازگشت به چرخه تولید شد.

این مسؤول اضافه کرد: از این دو طرح یکی در بخش دام و طیور با اعتباری معادل 17 میلیارد ریال و به عاملیت بانک ملت و طرح دیگر در بخش گلخانه با اعتبار دو میلیارد و 200 میلیون ریال در بانک توسعه و تعاون به متقاضیان پرداخت شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: در همین زمینه 183 طرح تولیدی کشاورزی در زمینه‌های مختلف بخش کشاورزی اعم از گلخانه‌، دام و طیور و شیلات که از جانب بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات رونق تولید تأیید نشده بود، بررسی و تعیین تکلیف شد.

کشاورز محمدیان اضافه کرد: از این میزان طرح‌های بررسی شده، 52 طرح کشاورزی مجدد به چرخه دریافت تسهیلات رونق تولید بازگشت تا با تکمیل پرونده بتواند از تسهیلات سامانه بهین‌یاب بهره مند شود.

وی ادامه داد: از 52 طرح بازگشتی به چرخه دریافت تسهیلات، پنج طرح بخش کشاورزی در آستانه دریافت تسهیلات بهین‌یاب شد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ابراز امیدواری کرد‌: با حمایت از طرح‌های تولیدی، کشاورزی و بازگشت به چرخه تولید می‌توان در راستای رشد و توسعه بیشتر بخش کشاورزی حرکت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار