به همت شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت انجام می شود
کد خبر: ۳۸۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 09 January 2017
مدیر عامل شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت گفت: مرحله دوم پاکسازی مناطق کوی مهدیس اهواز از نخاله های ساختمانی با توجه به درخواست استانداری خوزستان و اهتمام مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به زودی آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری اهوازنو” مراد کمالی در جریان بازدید از کوی مهدیس اهواز، گفت: در نشست مشترکی که بین استانداری خوزستان و شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب برگزار شد، کار تسطیح و پاکسازی پنج نقطه ی دیگر از این کوی به شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت واگذار شد.

وی خاطر نشان کرد: در مرحله نخست این پروژه نیز که دو ماه به طول انجامید، با اختصاص ماشین آلات راهسازی و دستگاه های سنگین شامل لودر و کامیون که در اختیار شهرداری منطقه ۸ قرار داده شده بود، مساحتی حدود ۱۵۵ هزار متر مربع خاک برداری، خاک ریزی و تسطیح شد.

کمالی با اشاره به اینکه اقدامات صورت گرفته با استقبال و رضایت اهالی کوی مهدیس رو به رو شده، خاطر نشان کرد: عمل به مسئولیت های اجتماعی و زیست محیطی از مهم‎ترین اولویت های شرکت ترابری نفت است.

شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت یکی از شرکت‎های تابعه مناطق نفت خیز جنوب است که راهبری عملیات جابجایی دکل های حفاری، حمل و نقل مواد سوختی و لوله های جداری را عهده دار است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار