رئیس اداره نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین:
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به نظارت بر بازار شب عید گفت: تا کنون 50 بازرس در سطح استان کار نظارت را برعهده دارند.
کد خبر: ۳۸۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ 01 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سیامک بابایی‌فر در خصوص نظارت بر بازار شب عید  اظهار داشت: با توجه به روزهای پایان سال اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اقدام به طرح نظارتی ویژه نوروز در خصوص با کالا و خدمات برقرار کرده که این طرح از 15 اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین سال 96 ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین نظارت خود را تشدید می‌کند، گفت: واحدهای رسیدگی آماده خدمت به مردم هستند و اگر در هر مورد تخلفی مشاهده شود، شهروندان می‌توانند با 124 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به این سازمان رفته و اعلام شکایت کنند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در خصوص با اکیپ‌های نظارتی اذعان کرد: یک سری گشت‌های مشترک با دستگاه‌های نظارتی استان همانند اداره‌کل تعزیرات، واحدهای نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و اتحادیه و ایران‌گردی به صورت هماهنگ به واحدهای عرضه‌کننده کالا و خدمات نظارت می‎‌شود.

بابایی‌فر افزود: تا کنون 50 بازرس در سطح استان قزوین کار نظارت را برعهده دارند و در کنار آن‌ها یک‌سری ناظران افتخاری و به صورت غیرمحسوس حضور داشته و نظارت می‌کنند.

این مسؤول در خصوص جریمه برای متخلفان بیان کرد: در صورت مشاهده تخلف در بازار، پس از تنظیم برگه گزارش تخلف به اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان قزوین ارسال شده و جریمه آن‌ها مشخص می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار