رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت؛
عملیات اجرایی طرح انتقال آب از کارون ۳ به دشت‌های ایذه و باغملک تا قبل از پایان یافتن کار دولت یازدهم آغاز می شود
کد خبر: ۳۸۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 01 March 2017
محمد باقر نوبخت در بازدید از شهرستان ایذه و سد کارون سه با اعلام این خبر گفت : باید از آب موجود در ایذه برای مصارف شرب و توسعه کشاورزی استفاده کرد لذا برای عملی شدن انتقال آب از دریاچه سد کارون 3 به دشت ایذه یک تیم کارشناسی انتخاب شده است .

وی با اشاره به اینکه در سفر رییس جمهوری به خوزستان 16 هزار میلیارد ریال از سوی سازمان برنامه و بودجه برای تامین آب و فاضلاب خوزستان تخصیص یافت که این رقم با توجه به پیشرفت کار پرداخت خواهد شد افزود : به منظور رفع مشکلات جاده‌ای و تردد مردم پشت دریاچه سد کارون سه، 200 میلیارد ریال تخصیص می‌یابد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهارداشت : براساس پیگیری‌های صورت گرفته و برنامه‌ای که از سوی وزیر نیرو در جلسه شورای اداری هفته قبل استان خوزستان اعلام شد تامین آب طرح 550 هزار هکتاری امکان‌پذیر است و به صورت کامل در استان خوزستان عملی خواهد شد .

نوبخت ضمن تاکید بر اولویت رفع مشکلات مردم منطقه به عنوان بخشی از اولویت‌های دولت ادامه داد : امیدواریم در سفر بعدی به استان خوزستان آثار تصمیمات دولت به خوبی دیده شود لذا هر چیزی برای رسیدن به هدف نیازمند برنامه و بودجه است.

منبع: تابناک
برچسب ها: محمد باقر نوبخت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار