مدیر کل کمیته امداد استان خوزستان مطرح کرد؛
کمیته امداد استان خوزستان امسال در جهت ترویج فرهنگ رضوی و در قالب اردوهای شوق زیارت زمینه زیارت بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر از افراد تحت حمایتی که تاکنون توفیق تشرف به بارگاه رضوی را نداشته اند، فراهم کرده است
کد خبر: ۳۸۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 25 February 2017
کمیته امداد استان خوزستان امسال در جهت ترویج فرهنگ رضوی و در قالب اردوهای شوق زیارت زمینه زیارت بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر از افراد تحت حمایتی که تاکنون توفیق تشرف به بارگاه رضوی را نداشته اند، فراهم کرده است.

تفاهم نامه های همکاری در زمینه های فرهنگی، عمرانی و خدمت رسانی به محرومان، بین کمیته امداد استان خوزستان و نمایندگی آستان قدس رضوی امضا شد.

 مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان با بیان اینکه راه اندازی دفترآستان قدس در خوزستان سبب ارتباط بهتر و راحت تر مردم با آستان شده است گفت: همکاری و تعامل میان کمیته امداد وآستان قدس رضوی ریشه دار است و ما به دنبال توسعه هر چه بیشتر آن هستیم.

وی افزود: بین مجموعه کمیته امداد خوزستان و آستان قدس تفاهم نامه های متعددی در زمینه ی سلامت،مسکن و برگزاری اردوهای جهادی امضاء شده است که امیدواریم با تعامل سازنده و اثربخشی که بین این دو نهاد شکل گرفته، شاهد خدمت رسانی بهتر و رفع هرچه بیشتر محرومیت در نقاط مختلف استان باشیم.

موصلی یکی از مهم ترین برنامه های مشترک را برگزاری اردوهای جهادی عنوان کرد و گفت: به منظور تسریع در امر خدمت رسانی، پروژه شناسایی مناطق محروم استان از چندین ماه قبل آغاز شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان خوزستان با اشاره به سابقه کمیته امداد در کمک به محرومان جامعه تصریح کرد: در کمیته امداد مطالعات و بررسی های لازم در زمینه شناسایی نیازمندان واقعی و نحوه مددجویی صحیح انجام شده است و کانال های لازم در جهت این امر خداپسندانه ایجاد شده که برای تسهیل در زمینه همکاری های  مشترک آمادگی داریم این اطلاعات را در اختیار نمایندگی آستان قدس در استان قرار دهیم.

موصلی اعلام کرد: کمیته امداد استان خوزستان امسال در جهت ترویج فرهنگ رضوی و در قالب اردوهای شوق زیارت زمینه زیارت بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر از افراد تحت حمایتی که تاکنون توفیق تشرف به بارگاه رضوی را نداشته اند، فراهم کرده است.

شایسته ذکر است،در طرح شوق زیارت مددجویانی که تاکنون برای زیارت به مشهد مقدس مشرف نشده اند، شناسایی و زمینه اعزام آنان به بارگاه امام رضا(ع) فراهم می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار