به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان عصر شعر به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر توسط انجمن ادبی «بوعلی» و «پروین اعتصامی» در همدان برگزار می شود.
کد خبر: ۳۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۹ 24 May 2015
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان از برگزاری عصر شعر به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر توسط انجمن ادبی «بوعلی» و «پروین اعتصامی» خبر داد.

به گزارش فارس ، داوود ابوترابی با تاکید بر لزوم بزرگداشت وقایع تاریخ‌ساز انقلاب اظهار داشت: بدون تردید سالروز آزادسازی خرمشهر یکی از ماندگارترین رخدادهای انقلاب اسلامی است. 

وی گفت: اهمیت سالروز آزادسازی خرمشهر که از آن به عنوان نقطه عطفی در تاریخ جنگ ایران و عراق یاد می‌شود آنقدر گسترده بوده که از این روز به عنوان نماد پیروزی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن نام برده می‌شود.   

رئیس ارشاد اسلامی شهرستان همدان افزود: از آنجا که اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری می‌تواند از ابزارهای تأثیرگذار ترویج آرمان‌های انقلاب به خصوص حماسه‌آفرینی دفاع مقدس باشد به همین مناسبت این اداره نیز به فراخور مقتضیات خود اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوعی در این خصوص خواهد کرد.

وی از برگزاری عصر شعر به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر توسط انجمن ادبی «بوعلی» و «پروین اعتصامی» خبر داد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان گفت: همچنین برپایی نمایشگاه کاریکاتور با همین موضوع از سوم تا هفتم خردادماه در مجتمع فرهنگی سینمائی شهیدآوینی را در دستور کار داریم.

وی نمایش فیلم «روز سوم» ویژه کارکنان ادارات و اهالی فرهنگ و هنر و رسانه همدان در سالن سینمای مجتمع آوینی در عصر روز سوم خردادماه و برپایی نمایشگاه عکس با عنوان «آزادسازی خرمشهر» در مجتمع بوعلی را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

ابوترابی با بیان اینکه واحد تازه‌های نشر این اداره در روز سوم خرداد نسبت به اهدای کتاب به مراکز فرهنگی و هنری و علاقه‌مندان به کتاب اقدام خواهد کرد افزود: نمایش سیاه‌بازی «بنگاه تئاترال با طعم هگمتانه» نیز در این مدت در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع شهید آوینی به روی سن خواهد رفت.

وی با ابراز خرسندی از همزمانی سالروز آزادسازی خرمشهر و اعیاد مبارک شعبانیه گفت: تجلیل از ایثارگران و جانبازان عضو انجمن‌های ادبی و همچنین کارکنان جانباز این اداره از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار