نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی؛
سند رسمی پروژه بزرگ فاز ۲ پالایشگاه آبادان با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند امضا شد و با عملیاتی شدن این پروژه بزرگ فرصت‌های شغلی قابل‌توجهی در منطقه آزاد اروند ایجاد می‌شود
کد خبر: ۳۸۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ 22 February 2017
غلامرضا شرفی اظهار داشت: در جلسه‌ مهمی سند رسمی پروژه بزرگ فاز ۲ پالایشگاه آبادان امضا شد.

وی افزود: این سند در جلسه‌ای با حضور وزیر نفت، استاندار خوزستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، مدیرعامل پالایشگاه آبادان و دو نماینده دیگر مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی به امضا رسید.

شرفی بابیان تبریک به مردم منطقه آزاد اروند عنوان کرد: با عملیاتی شدن این پروژه بزرگ فرصت‌‌های شغلی قابل‌توجهی درمنطقه ایجاد می‌شود.

وی گفت: کشور ما هم‌اکنون با حجم وسیع و بزرگی از نقدینگی موجود مواجه است که در مسیر ایجاد ارزش‌افزوده و تولید خدمات و کالا قرار نگرفته بود و ما برای خروج از رکود باید با جدیت به دنبال فعال کردن سرمایه‌ها باشیم.

نماینده آبادان در مجلس افزود: از طرف دیگر حوزه‌های گسترده و پرظرفیتی مانند بخش احیای بناهای تاریخی کشور هم هستند که می‌توانند در شرایط پسا برجام و در موقعیتی که صنعت گردشگری ما رشد قابل قبولی را تجربه می‌کند و محل سرمایه‌گذاری مناسبی برای بخش خصوصی باشند.

شرفی تأکید کرد: خوشبختانه بناهای تاریخی احیاشده در سال‌های اخیر در بسیاری از شهرها توانسته‌اند به شهرت محلی و ملی برسند و این موضوع نشان می‌دهد که ما با اطمینان بیشتری و با در دست داشتن نمونه‌های موفق زیادی می‌توانیم سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جلب بناها و بافت‌های تاریخی کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار