همزمان با فرارسیدن سال جدید
مسؤول واحد فضای سبز شهرداری شهر اقبالیه گفت: بیش از 50 هزار بوته گل فصلی از نوع بنفشه در رنگ‌های زرد، دورنگ و بنفش در معابر سطح شهر اقبالیه برای استقبال از بهار کاشته می‌شود.
کد خبر: ۳۸۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ 19 February 2017
به گزارش  تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فرشاد نظری در جلسه مدیریت شهری که در سالن جلسات شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 50 هزار بوته گل فصلی از نوع بنفشه در رنگ‌های زرد، دورنگ و بنفش در معابر سطح شهر اقبالیه برای استقبال از بهار کاشته می‌شود.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن فصل زیبای بهار و اهمیت وجود گل‌های فصلی برای زیباسازی منظر شهری و ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین شهروندان، واحد فضای سبز شهرداری شهر اقبالیه اقدام به کاشت گل‌های تزئینی فصل بهار در معابر این شهر می‌کند.

مسؤول واحد فضای سبز شهرداری شهر اقبالیه با بیان اینکه گل‌های کاشته شده از نوع بنفشه است، ادامه داد: همچنین دو هزار اصله درخت‌های بومی منطقه و درختچه‌های تزئینی سازگار با محیط به منظور استفاده با نیاز آبی پایین به آمار فضای سبز شهر اقبالیه اضافه می‌شود.

نظری تصریح کرد: کارشناسان فضای سبز سعی بر این دارند تا با در نظر گرفتن منابع محدود آبی در فضای سبز با استفاده از طرح‌های باغچه‌ای و گیاهان با نیاز آبیاری کم در روند توسعه و گسترش اصولی فضای سبز شهری گام مؤثری بردارند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کاشت یک هزار مترمربع از گل‌های فصلی دیگر، کاشت بهاره از قبیل گل میمون و یا ابری نقره‌ای هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار