در آستانه یوم‌الله سوم خرداد فتح خرمشهر، همایش بزرگ پیاده‌روی با خانواده دور دریاچه شورابیل اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 23 May 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که پیش از ظهر امروز و در ساحل دریاچه زیبای شورابیل برگزار شد، جمعی از خانواده‌های اردبیلی به همراه مردان، زنان و کودکان و نوجوانان در هوای لطیف بهاری دریاچه زیبای شورابیل را به مسافت 7 کیلومتر دور زدند که در پایان این مراسم به تعداد 33 نفر به میمنت سی و سومین سالگرد حماسه غرور‌انگیز خرمشهر جوایزی اهدا شد.

در این مراسم مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل اظهار کرد: در گرامیداشت این ایام بیش از 100 برنامه اعم از ورزشی، فرهنگی، هنری و خدماتی در استان اردبیل اجرایی و عملیاتی می‌شود که امروز در دومین یوم گرامیداشت فتح خرمشهر که به نام پاسداران، رزمندگان و حماسه‌آفرینان نامگذاری شده شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف در شهرهای استان اردبیل هستیم.

علی واحد افزود: غیر از این همایش که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و نیروهای مسلح برگزار شد امروز شاهد برگزاری مسابقات چهار‌جانبه فوتبال نیروهای مسلح، برگزاری مسابقه مینی‌گلف و برپایی اردوهای فرهنگی – ورزشی و پیاده‌روی در مراکز علمی و دانشگاهی هستیم.

وی تصریح کرد: در کنار مصلاهای نماز جمعه نمایشگاه فرهنگی نیز برپا می‌شود و شاهد حضور کارکنان نیروهای مسلح، ادارات، دانشجویان، دانش‌آموزان، هنرجویان و بسیجیان در آیین پرصلابت نماز جمعه خواهیم بود به طوری که پیش از خطبه‌های نماز جمعه فرماندهان دوران دفاع مقدس و پیشکسوتان این عرصه سخنرانی خواهند کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار به تمام دلاورمردان عرصه ایثار، جهاد و شهادت گفت: ما امروز افتخار می‌کنیم که پاسداران حریم اسلام و مرز و بوم دینی و آرمانی این کشور در اوج صلابت دشمنان را در همه زمینه‌ها زمین‌گیر کرده و اسباب عزت و عظمت واقعی را برای این کشور فراهم کرده‌اند.

واحد ادامه داد: همه باید به سمتی حرکت کنیم تا ارزش‌های دینی و معنوی در جامعه حفظ شده و بارقه امید و نشاط در جامعه اسلامی بیشتر از این فراهم آید.

این مسئول بیان کرد: در گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر آیین بزرگداشت فاتحان خرمشهر در اردبیل روز سوم خرداد برگزار می‌شود که امیدواریم این تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در مسیری باشد تا امکان ارائه خدمات شایسته‌تر و مطلوب‌تر در جامعه اسلامی برای جامعه ایثارگر و از خود گذشته فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار