کد خبر: ۳۷۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 16 February 2017
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از تمامی هم استانی‌ها خواهشمندیم بدون داشتن زنجیر چرخ و لوازم ایمنی زمستانی وارد جاده‌های استان نشوند.

علی رحمتی امروز  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به اینکه عدم رعایت مسائل ایمنی سفر در زمستان باعث ایجاد مشکلات فراوانی در برخی از محورهای استان شده است، ‌اظهار کرد: از تمامی هم‌استانی‌ها و مسافران  که قصد سفر در جاده‌های استان را دارند  خواهشمندیم که بدون داشتن زنجیر چرخ و لوازم ایمنی زمستانی وارد جاده‌های استان نشوند.

وی گفت: محورهای جنوبی استان به خصوص محور اسالم – خلخال دارای کولاک شدید است و از هم استانی‌ها خواهشمندیم در صورت امکان از سفرهای غیرضروری  در این محور خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل عنوان کرد: تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل هم اکنون باز است و تنها در محورهای جنوبی به علت کولاک شدید حرکت به کندی انجام می‌شود.

رحمتی بیان کرد: کولاک شدید در جاده سرچم به خصوص در حوزه استحفاظی استان  آذربایجان شرقی وجود دارد که در این باره از پایانه‌های مسافربری درخواست کردیم که تا اطلاع ثانوی از این جاده‌ تردد نکنند.

وی یادآور شد: 120 اکیپ راهداری استان در حال آماده‌باش در جاده‌های استان اردبیل هستند تا در صورت نیاز به مردم و مسافران گرفتار شده در جاده‌ها امدادرسانی کنند و تنها درخواست ما از رانندگان رعایت سرعت مطمئنه و استفاده از زنجیر چرخ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار