مدتی است که حسین دهباشی در برنامه ای بنام خشت خام به مصاحبه با انقلابیون دوران ستم شاهی پرداخته است . این برنامه پربیننده به صورت انلاین در برخی از شبکه های اجتماعی مجازی پخش می شود به نوبت 17 ام رسیده است.
کد خبر: ۳۷۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ 13 February 2017
به گزارش تابناک تبریز، مدتی است که حسین دهباشی در برنامه ای بنام خشت خام به مصاحبه با انقلابیون  دوران ستم شاهی پرداخته است . این برنامه پربیننده به صورت انلاین در برخی از شبکه های اجتماعی مجازی پخش می شود به نوبت 17 ام رسیده است.
 
در قسمت 17 این برنامه میهمان برنامه حجه الاسلام هادی غفاری بود. نفر اول کنکور سال 46 و  از مبارزین بنام  دوران انقلاب اسلامی . وی در این مصاحبه به ذکر خاطره ای خواندنی از کلاس درس حضرت امام خمینی(ره) می پردازد. او می گوید در کلاس درس نشسته بودیم که حضرت امام تدریس می کردند و آقا مصطفی اشکالی گرفتند . امام پاسخ اشکال را میدهند .اما آقا مصطفی خمینی قانع نشده و مجددا اشکال میگیرند .امام پاسخ اشکال دوم را نیز می گیرن.
اشکال سومی که آقا مصطفی میگرند ، امام پاسخ می دهند که شب تو خونه توضیح میدم. اقا مصطفی برمیگرده و می گه شب چیه ؟ خونه چیه؟ بگو جواب رو بلد نیستم دیگه.
وی با ذکر این خاطره اشاره می کند که درس و بحث های حضرت امام جدی بود و به هیچ وجه از سئوال و جوابهای طلبه ها هرگز گله نمی کردند و همین جدیت هردو طرف بود که بحث های کلاس را برای همه مهم و مفید کرده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :