مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:
تابناک: مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرهیز از نگاه امنیتی به مسائل فرهنگی را از دیگر شاخص‌های مدیران فرهنگی دانست و گفت: هوشیار بودن با داشتن نگاه امنیتی متفاوت است.
کد خبر: ۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴ 19 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، محمدمهدی احمدی در نشست شورای اداری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برخی جشنواره‌های ملی به استان‌ها منتقل می‌شود و استان‌ها نیز موظف هستند جشنواره استانی خود را به شهرستان‌ها منتقل کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: مدیران فرهنگی باید دارای شاخص‌هایی مانند مخاطب‌شناسی باشند و مخاطبان خود را به خوبی بشناسند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتن اندیشه و برنامه‌ریزی و تفکر سازماندهی شده، شناخت فرصت‌های غالب فرهنگی استان یا شهرستان را از دیگر شاخص‌های مدیران فرهنگی عنوان کرد.

وی تاکید کرد: مدیر فرهنگی باید قدرت تحلیل خوبی داشته باشد و واقعیت‌های فرهنگی و اجتماعی را بشناسد و آنها را طرح و تحلیل کند.

احمدی عامل بودن خود مدیر فرهنگی را بسیار مهم دانست و افزود: لازم است رفتار، کردار و شخصیت مدیر فرهنگی برای زیر مجموعه خود الگو باشد.

وی تفکیک موضوعات فرهنگی و عرفی با دین و اخلاق‌محوری در حوزه فرهنگ را از دیگر شاخص‌‌های مدیران فرهنگی عنوان کرد و ادامه داد: اعتمادسازی و ایجاد فضای اعتماد متقابل در حوزه فرهنگ و هنر لازم است زیرا اعتمادسازی افکار عمومی را جلب می‌کند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرهیز از نگاه امنیتی به مسائل فرهنگی را از دیگر شاخص‌های مدیران فرهنگی دانست و افزود: هوشیار بودن با داشتن نگاه امنیتی متفاوت است.

این مسئول در پایان اضافه کرد: مدیران فرهنگی برای ارتباط موفق و تاثیرگذار لازم است این شاخص‌ها را بدانند و در عمل رعایت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار