خطیب جمعه اهواز گفت؛
مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، جواب خوبی به دشمنان نظام جمهوری اسلامی دادند
کد خبر: ۳۷۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲ 10 February 2017
به گزارش تابناک خوزستان ؛خطیب جمعه اهواز گفت: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، جواب خوبی به دشمنان نظام جمهوری اسلامی دادند.

آیت الله حیدری با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در جمع نمازگزاران که پس از شرکت در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در مصلای مهدیه امام خمینی گرد آمدند، به حضور حماسی مردم افزود: این حضور مشت محکمی بر دهن دشمنان و تازه به دوران رسیده های کاخ واشنگتون و جواب خوبی برای آنان بود.

امام جمعه موقت اهواز گفت:این انقلاب بدون دلیل بوجود نیامد و بی دلیل تداوم نیافت‌، زیرا علت وجودش مکتب تشیع ملت ایران است و همان عواملی که انقلاب را ایجاد کرد موجب تداوم آن شده است
 
 وی ادامه داد: دلیل نام بردن روز 22 بهمن به عنوان یوم ا... به این دلیل است که در این روز دست اراده حق بر ملت ایران نمود یافت و رژیم دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی جای خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی داد و نظامی قرآنی در ایران پایه گذاری شد.

وی گفت: این ایام را باید مرتب یادآوری کنیم چرا که یادآوری آن روحیه شکر و مقاومت را تقویت می کند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: آزادی و امنیت دستاوردهای انقلاب اسلامی است.وی در ادامه فرا رسیدن ایام فاطمیه، سالروز تشکیل کمیته های انقلابی به دستور امام خمینی (ره)، سالروز صدور حکم تاریخی امام خمینی (ره) برای اعدام سلمان رشدی،سالروز تحریم خرید و فروش تنباکو، و سالروز شهادت دبیرکل حزب ا... لبنان توسط صهیونیست ها را گرامی داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان نیز در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه اهواز بیان کرد: امید است که بیرق انقلاب اسلامی با رهبری امام خامنه ای به صاحب اسلامی ان امام عصر (عج) سپرده شود.

حجت الاسلام سید لطف اله سپهر درادامه بیان کرد: بیش از 15 هزار برنامه متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی و افتتاح پروژه های مختلف در مناطق مختلف خوزستان در ایام دهه فجر در این استان برگزار و یا به بهره برداری رسید
منبع: تابناک
برچسب ها: آیت الله حیدری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار