دهها هزارنفر شرکت کننده اهوازی در راهپیمایی سی وهشتمین یوم الله 22 بهمن فجر انقلاب اسلامی خود یک بار دیگر حماسه پیروزی انقلاب را گرامی داشتند
کد خبر: ۳۷۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 10 February 2017
 شرکت مردم در این راهپیمایی  هر چه با شکوه تر و اقتداری  مثال زدنی  بی نظیر بوده است ، بطوری که  انبوه شرکت کنندگان در راهپیمایی  در بیش از یکساعت   توانستند از روی  پل  سلمان فارسی (نادری)  که در مسیر راهپیمایی قرار داشت عبور  کنند .

 گزارش ها حاکیست جلوه دیگر این حضور ، شرکت کودکان و نوجوانان بود که در کنار  پدران و مادران خود در این حماسه بزرگ شرکت کردند که نمادی از ارتباط عاطفی نسل اول انقلاب با  نسل های بعد است که نشان دهنده انتقال پیام انقلاب اسلامی به  نسل جوان است.

همچنین جوانان، عشایر عرب و بختیاری و

  کودکان و نوجوانان که  برای اولین بار در حماسه بزرگ 22 بهمن شرکت  کرده اند ، با دردست داشتن  پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران  و پلاکاردهای مرگ بر آمریکا  ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود  جلوه دیگری به  راهپیمایی 22 بهمن  مردم آگاه خوزستان داده اند.

جانبازان و ایثارگران ، حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی  نیز با حضور حماسی خود ضمن تجدید میثاق  با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و شهیدا ن ، بیعت مجدد خود را با مقام معظم رهبری اعلام و آمادگی خود را در دفاع از حریم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان کردند.
منبع: تابناک
برچسب ها: یوم الله 22 بهمن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار