به مناسبت دهه مباركه فجر:
همزمان با آغاز سي و هشتمين بهار انقلاب ۸ پروژه در حوزه هاي مختلف برق كوزران با حضور فرمانداركرمانشاه و ساير مسئولين اين شهر افتتاح شد.
کد خبر: ۳۷۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 09 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان كرمانشاه ، مدير اداره توزيع برق شهرستان كوزران اين پروژه ها را، افتتاح بيش از ۱۳ هزار متر طرح تعويض شبكه مسي به كابل خودنگهدار در شهر كوزران و ۵ روستا ديگر ازتوابع آن دانست و گفت: اين پروژه ها در مجموع با اعتباري بالغ بر ۷ ميليارد ريال در بخش كوزران عملياتي شده است.
مهندس نصرتي افزود : بهره برداري از ۲ دستگاه ترانسفورماتورkva۲۰۰ ، بركناري ترانسفورماتور kva۳۵۰  از مدار و احداث ۴ دستگاه پست هوايي فشار متوسط در بخش كوزران بوده است.
مديراداره توزيع برق كوزران به احداث ۲ هزار و ۵۰۰ متر شبكه جديد ۲۰ كيلو ولت از روستاي گلودره تا گيول در بخش برق روستايي اشاره كرد و تصريح نمود : اصلاح و بهينه ۳ دستگاه پست هوايي در روستاهاي كوزران از ديگر اقدامات در بخش برق روستاها مي باشد.
در پايان مهندس نصرتي از تبديل بيش از ۳۰۰ كنتور چاه آب كشاورزي به كنتورهاي هوشمند در قالب طرح فهام خبر داد و گفت : اين طرح با هدف كاهش تلفات و قرائت از راه دور كنتور چاههاي آب كشاورزي از ابتداي امسال انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار