برگزاری تمرین‌های منظم دختران کبدی کار قم سبب شده نگرانی برای آینده کبدی بانوان قم و نتایج ضعیف تیم جوانان قم در دوره اخیر مسابقه‌های قهرمانی کشور به تدریج به دست فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۳۷۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۴ 08 February 2017
به گزارش تابناک قم، پاییز امسال بود که تیم کبدی استان در رده سنی جوانان در بخش بانوان در مسابقه‌های قهرمانی کشور در اراک شرکت کرد اما نتایج این تیم فاجعه بار بود. 

گرچه حریفان تیم اعزامی قم سرسخت و مدعی بودند اما اختلاف امتیازها در مسابقه‌های این تیم در اراک نگران کننده بود. از آن زمان به بعد، بانوان کبدی قم به جای ناامیدی و دلسردی، تمرین و ممارست را در دستور کار قرار دادند و شرایط این تیم اکنون با وجود گذشت زمان کم از مسابقه‌های اراک به شکل چشمگیری تغییر کرده است. 

آن‌ها اخیراً تیم کبدی بانوان تهران به عنوان نایب قهرمان جوانان کشور را به قم دعوت کردند و در یک مسابقه دوستانه و نزدیک در حالی با ارائه یک نمایش خوب مغلوب حرف شدند که عملکرد آن‌ها کاملاً امیدوار کننده بود.

دختران کبدی قم اکنون 3 جلسه در هفته برای آماده‌سازی بیشتر تمرین می‌کنند و پیش‌بینی می‌شود نتایج آن‌ها در مسابقه‌های آینده دگرگون شود. تیم کبدی بانوان قم در مسابقه‌های قهرمانی کشور نیز از میانگین سنی پایینی برخوردار است اما نگرانی همیشه رشته‌هایی از این قبیل معمولاً حفظ ورزشکار است. 

دختران کبدی کار قم با وجود این که جمعیت زیادی ندارند اما در راه تمرین و پیشرفت ثابت قدم به نظر می‌رسند. اتفاقی که در گذشته کمتر دیده شده است.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار