بزرگ‌ترین مزرعه آلوئه‌ورا جنوب کشور مورد بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس قرار گرفت.
کد خبر: ۳۷۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶ 06 February 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: محمدمهدی قاسمی عصر امروز که برای افتتاح چند طرح کشاورزی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی به این شهرستان سفر کرده از طرح بزرگ‌ترین مزرعه آلوئه‌ورا جنوب کشور در لامرد بازدید کرد.

خبرگزاری فارس: بازدید از بزرگ‌ترین مزرعه‌ آلوئه‌ورا جنوب کشور در لامرد
 
در این بازدید که مدیر باغبانی و مسؤول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس رئیس این سازمان را همراهی می‌کردند، توضیحات فنی توسط مجری طرح و کارشناسان کشاورزی جهاد کشاورزی شهرستان لامرد ارائه شد.

 به گزارش فارس، بزرگ‌ترین مزرعه آلوئه‌ورا جنوب کشور در بخش علامرودشت شهرستان لامرد در سطح 30 هکتار با سرمایه‌گذاری 30 میلیارد ریالی از فروردین 95 شروع شده که این طرح در مراحل مختلف اجرایی 20 تا 40 نفر ایجاد اشتغال‌زایی کرده است.

بهره‌برداری همزمان از طرح‌های آبیاری نوین در لامرد

همچنین امروز با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس طرح‌های آبیاری نوین اجراشده در لامرد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به‌منظور گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و در قالب طرح‌های افتتاحی این ایام، طرح‌های آبیاری‌ در سطح 250 هکتار در بخش‌های مرکزی، علامرودشت و اشکنان لامرد افتتاح شد.

به گزارش فارس، از ابتدای سال جاری تاکنون با استفاده از تسهیلات 85 درصد بلاعوض دولت در زمینه آبیاری نوین 250 هکتار از اراضی زراعی این شهرستان اجرایی شده است.

در مدت مشابه نیز 200 هکتار نیز طرح مطالعه و طراحی صورت گرفته که در صورت تأمین اعتبار اجرایی خواهد شد.

از سال 93 تاکنون در 975 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان لامرد آبیاری تحت‌فشار اجرا شده که برای که طی سه سال گذشته 64 میلیارد و 625 میلیون ریال در این مورد هزینه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار