آیین تکریم و تجلیل از 214 نفر از کارکنان بازنشسته شرکت ملی حفاری ایران روز یکشنبه (17 بهمن ماه) در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی این شرکت در اهواز برگزار شد
کد خبر: ۳۷۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 06 February 2017
روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این آیین که مدیران ارشد عملیاتی و ستادی و شماری از کارکنان بخش های مختلف شرکت حضور داشتند، مدیرعامل شرکت در سخنانی از خدمات همکاران که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند قدردانی به عمل آورد.

مهندس حیدر بهمنی با تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: بازنشستگان امروز جوانان دیروز هستند که با تاسیس شرکت ملی حفاری ایران به فرمان امام خمینی (ره) در دی ماه سال 58، در این شرکت مشغول به کار شدند و امروز پس از سه دهه کار و تلاش به افتخار بازنشستگی نائل می شوند.

وی افزود: این همکاران با همت ، تلاش مضاعف ، ایثار و از خودگذشتگی زمینه رشد و پویایی  شرکت را فراهم آوردند و نقش ارزشمندی در پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور در بخش حفاری و خدمات جانبی آن ایفا کردند.

بهمنی همدلی، همراهی و همگرایی را رمز موفقیت و بالندگی این شرکت دانست و از کارکنان شاغل خواست تا در ادامه روند رشد و توسعه شرکت نهایت همت خود را به کار گرفته و از تجارب پیشکسوتان این صنعت به نحو مطلوب استفاده نمایند. 

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با تاکید برلزوم تکریم پیشکسوتان اظهار کرد: باید همواره قدردان زحمات و تلاش های پیشکسوتان باشیم و دستاوردهای گرانسنگ آنان را پاس بداریم و در جهت توسعه و پیشبرد برنامه های شرکت بکار گیریم.

وی همچنین ویژگی های مدیریت در صنعت حفاری را توکل، تدبیر، شجاعت، ریسک بالا، استفاده از خرد جمعی، شایسته سالاری، توجه به منابع انسانی و حل مسائل و مشکلات آنان ، اعتماد به جوانان و پیشگامی در موقعیت های  سخت و دشوار عملیاتی عنوان کرد.

بهمنی با تجلیل از مقام والای شهدا و ایثارگران به ویژه خانواده های معظم آنان اظهار کرد: آرامش، امنیت و سربلندی امروز ما مرهون جانفشانی شهدا و بردباری خانواده های معزز آنان و ایثارگران عزیز است و باید با سعی و کوشش در کار در جهت خودکفایی و خوداتکایی کشور در همه عرصه ها تلاش نماییم.

 مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران کار در صنعت حفاری را دشوار و طاقت فرسا توصیف کرد و با اشاره به شرایط و مشکلات کار نیروهای اقماری و سختی هایی که متوجه خانواده های گرانقدر آنان است، گفت: همکاران بازنشسته در این دوران فرصت دارند تا با حضور در جمع صمیمی خانواده جبران دوری سال های کار را نموده و محیطی  سرشار از نشاط برای خانواده فراهم آورند.

در ابتدای این آیین یونس بنی سعید مدیر منابع انسانی شرکت گزارشی از فعالیت های این مدیریت ارائه داد.

در پایان مراسم که با اجرای چند برنامه فرهنگی همراه بود با اهدا لوح تقدیر از همکاران بازنشسته مدیریت های مختلف شرکت قدردانی شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار