مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از امداد رسانی به 300مسافر گرفتار در برف و کولاک محور بجنورد -اسفراین از بعد از ظهر یکشنبه تا سحرگاه دوشنبه 18بهمن ماه خبر داد.
کد خبر: ۳۷۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 06 February 2017
حسن شکوری نسب در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نیروهای امداد و نجات جاده ای پایگاه اسدلی هلال احمر خراسان شمالی از بعد از ظهر تا شامگاه یکشنبه 45خانوار گرفتار در برف و کولاک شدید محور بجنورد – اسفراین را امداد رسانی کرد و از برف کولاک با همراهی نیروهای راهداری رهایی دادند.
وی افزود: 200نفر در این محور دچار آسیب و گرفتاری دربرف و کولاک شده بودند .
شکوری نسب گفت از شامگاه یکشنبه تا سحرگاه دوشنبه هم که به علت کولاک شدید در محور بجنورد- اسفراین در گردنه اسدلی که تردد درآن فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر بود 50خودروی گرفتار در برف و کولاک این محور پس از ساعت ها تلاش نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر رها سازی شدند.
به گزارش ایرنا مرکز مدیریت راه ها ی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان شمالی یک شنبه شب به علت کولاک شدید و عدم دید کافی محورروستایی زرد به کاستان در شهرستان مانه و سملقان را مسدود اعلام کرد که هنوز باز گشایی نشده است .
این مرکز همچین تردد درمحورهای اصلی استان را امروز عادی و روان اعلام کرد و افزود :به همراه داشتن زنجیر چرخ در همه محورهای کوهستانی الزامی است و توصیه می وشد از تردد در شب در محورهای کوهستانی خودداری شود.
استان خراسان شمالی در شمال شرق کشور و در حد فاصل استان های شمالی کشور و مشهد مقدس قراردارد و بیش از پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی با 22 گردنه دارد که اسدلی در محور بجنورد- اسفراین و امین الله در محور بجنورد- جنگل گلستان از گردنه های برف گیر و سخت گذر این استان محسوب می شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار