سایپا بر سر چندراهی دایی - جلالی – قلعه نویی – گل محمدی و مربی خارجی
همچنین اسامی دیگری از جمله یحیی گل محمدی و یک مربی خارجی برای هدایت سایپا مطرح گردیده و حتی برخی نام ابراهیم صادقی کاپیتان وفادار سایپا را هم در جلسات خصوصی شنیده اند.
کد خبر: ۳۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱ 20 May 2015
به گزارش تابناک – البرز: مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز پس از تنش‌هایی که با علیرضا فغانی داور دیدار تیمش با راه ‌آهن پیدا کرد در هفته‌های آخر لیگ برتر از سمت خود استعفا کرد.
وی این استعفا را در گفتگو با رسانه‌ها مطرح کرده و گفته است: اول فصل وقتی به سایپا آمدم برنامه‌های بزرگی برای این تیم داشتم. وقتی با مدیر ‌عامل قبلی درباره برنامه‌هایم صحبت کردم و به ایشان گفتم که کار بزرگی را می‌خواهم در سایپا انجام دهم او هم از برنامه‌های من استقبال کرد. ما قرار بود یک کار بلند مدت را پیگیری کنیم تا بتوانیم اثرات مثبتی در فو‌تبا‌ل ایران داشته باشیم.
وی افزود: با یک بودجه محدود کارمان را آغاز کردیم و روزهای خوبی را پشت سر می گذاشتیم اما بعد از این که مدیر‌عامل باشگاه تغییر کرد و مدتی زمان گذشت بر اثر تجربیاتی که داشتم نشانه‌هایی را دیدم و متوجه شدم که در آینده مشکلات زیادی برایم به وجود می‌آید و نمی‌توانم با این تیم کار کنم. بنا‌بر‌این پس از بازی با راه‌آهن متن استعفایم را نوشتم و به مدیر‌عامل باشگاه دادم.
این استعفا دقیقا در زمانی مطرح شد که شایعه حضور علی دایی در راس کادر فنی سایپای البرز در شهر دهان به دهان می‌چرخید.
خود مجید جلالی نیز در پاسخ به این سوال که شایعه حضور علی دایی در سایپا باعث شد که کناره‌گیری کنید؟ گفت: من به این موضوع کاری ندارم و اصلا چنین موضوعی درست نیست.
البته پس از علنی شدن این اخبار، مدیر عامل شركت فرهنگي ورزشي سایپا البرز شایعات مربوط به استعفای کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه را تکذیب کرد.
بیت‌‌الله رضایی فردای انتشار خبر فوق گفته بود: بحث استعفای جلالی را از طریق سایت‌ها متوجه شدم.
وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از این سایت‌ها به حضور علی دایی در سایپا اشاره کرده بودند که قطعا این مساله را پیگیری خواهيم کرد.
این مسئول افزود: تاکنون با دایی حتی تلفنی هم صحبت نكرده‌ام. متاسفانه برخی افراد براي جلب مخاطب به  نشر اكاذيب و دروغ پردازي روي مي‌آورند.
زمانی که لیگ با شکست سایپا برابر سپاهان و قهرمانی نماینده اصفهان به پایان رسید، خبر رفتن جلالی از کرج جدی‌تر شد.
این امر به افزایش شایعات کمک کرد و حتی برخی از رسانه‌ها نام امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال را به عنوان گزینه اصلی نارنجی‌پوشان اعلام کردند.
همچنین اسامی دیگری از جمله یحیی گل محمدی و یک مربی خارجی نیز مطرح شده است.
در آخرین تحولات برخی از نزدیکان مدیران باشگاه سایپای البرز که این روزها قصد انتقال به اسلامشهر را دارند،  نام ابراهیم صادقی کاپیتان نماینده البرز در لیگ برتر فوتبال را در جلسات خصوصی مطرح کرده‌اند.
صادقی در سال 79 با سایپا قرارداد امضا کرد و با گذشت بیش از 14 سال، همچنان به این قرارداد پایبند است و به همین دلیل از او با عنوان نارنجی وفادار یاد می‌کنند.
کاپیتانی که هیچ وقت در فوتبال ایران به حق واقعی خود نرسیده است.
از سوی دیگر مجید جلالی سرمربی فعلی تیم فوتبال سایپا البرز گفته است که  تا پایان هفته وضعیت ادامه حضورم در این باشگاه مشخص می‌شود.
جلالی اظهار کرد: نمی‌توانم بیش از این در خصوص باشگاه سایپا صحبت کنم، دوست دارم بمانم و اگر شرایط مهیا شود دوباره سال بعد روی نیمکت سایپا خواهم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار