رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان یزد گفت: جشن‌های دهه فجر امسال در شش هزار روستای استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲ 29 January 2017
به گزارش تابناک یزد،حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی، رییس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان یزد  اظهار کرد: دهه فجر دهه ذکر و یادآوری و عید ملی ما است و از فرصت های بسیار مهمی که باید دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان شود و در این راستا جشن ها و برنامه‌های دهه فجر امسال در شش هزار روستای استان برگزار می شود.
حجت‌الاسلام موسوی افزود: برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن برنامه ها پنج کارگروه قرآنی و فرهنگی، ورزشی و زنان، تبلیغات و اطلاع رسانی، پشتیبانی و اجرایی و کارگروه نظارت و ارزیابی تدوین شده است.
وی ادامه داد: برنامه های این کمیته براساس عناوین روزهای مبارک دهه فجر در روستاهای استان و دو منطقه عشایرنشین شهرستان ابرکوه و نیز خاتم اجرایی خواهد شد.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در جهادکشاورزی استان یزد گفت: از مهم ترین برنامه هایی که در این کمیته اجرا شده و می شود برگزاری مسابقات قرآنی ویژه روستاییان و عشایر است که در مرحله شهرستانی در رشته های حفظ، قرائت و مفاهیم برگزار و در مرحله استانی در حال اجراست.
موسوی افزود: شناسایی و تجلیل از نخبگان روستاها، مسابقات کتابخوانی، زنگ انقلاب و ساماندهی ستادهای مردمی از دیگر برنامه های پیش بینی شده کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر است.
رییس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان یزد گفت: افتتاح مدارس عشایری، نمایشگاه صنایع دستی، واکسیناسیون دام، اجرای چند پروژه راهسازی عشایری و روستایی و همچنین مسابقات ورزشی و فرهنگی از دیگر برنامه های دهه فجر ۹۵ در مناطق روستایی استان یزد خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار