ساختمان مستقل انجمن امداد به بیماران سرطانی ایران شعبه شهرستان آمل عصرشنبه افتتاح و این انجمن پس از حدود دو دهه خانه به دوشی، توسط نیکوکاران این شهرستان صاحبخانه شد.
کد خبر: ۳۶۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱ 28 January 2017
 ایرنا، این ساختمان در زمینی به مساحت 115 مترمربع درچهارطبقه با هزینه 230میلیون تومانی نیکوکاران این شهرستان ساخته و تحویل انجمن امداد به بیماران سرطانی آمل شد.
مدیرعامل انجمن امداد به بیماران سرطانی ایران دفتر آمل به خبرنگار ایرنا گفت که این انجمن از سال 76 فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرد و در این مدت با بهره گیری از کمک های نیکوکاران شهرستان خدمات پیشگیرانه را در جهت آشنایی شهروندان و حساسیت آنها به بیماری سرطان را به شهروندان ارائه کرده است.
فاطمه مجتبایی نیاکی هدف این انجمن را شناسایی و ساماندهی درمان بیماران سرطانی برشمرد و افزود : گروه 'یاوران جوان' که از گروههای فعال مرتبط با این انجمن است، با شناسایی افراد نیازمند اقدام به توزیع سبد غذایی، تخفیف هزینه های بیمارستانی و دادن وام به آنها می کند.
 
وی گفت : این انجمن با انجام آزمایش های دوره ای اقدام به غربالگری و شناسایی بیماران سرطانی از جمله از میان زنان با هدف تشخیص و پیشگیری از سرطان رحم و پستان می کند.
مجتبایی نیاکی یکی دیگر از اقدامات این انجمن را توزیع کتاب هایی با موضوعات سرطان شامل تغذیه ، سرطان کودکان، شیمی درمانی ، رادیوتراپی، پیشگیری از بیماری سرطان، سرطان پستان و همچنین سرطان های شایع برشمرد.
 
وی گفت که این مجموعه با شناسایی بیماران سرطانی تلاش خواهد کرد تا با کمک نیکوکاران این شهرستان امکانات لازم را برای درمان آنها نیز فراهم می کند.
وی با اشاره به اینکه بیش از 650 نفر از نیکوکاران شهرستان به عنوان حامی ارائه خدمات تشخیصی وغربالگری انجمن امداد به بیماران سرطانی آمل هستند ، ازمردم نیز خواست در حد توان مالی خود برای پیشبرد اهداف انجمن ، از ارائه کمک های نقدی و غیرنقدی خود به انجمن که در خیابان شیخ فضل الله نوری، فجر نهم مستقر است ، دریغ نکنند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار