دبیر کمیته فرهنگیان ستاد دهه فجر خراسان جنوبی خبر داد:
دبیر کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر خراسان جنوبی از برگزاری بیش از ۳۲۰ برنامه در سطح مدارس استان طی دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۳۶۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 28 January 2017
علی نورمحمدی صبح شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برنامه های کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر استان، اظهار داشت: این کمیته با هدف سیاستگذاری، برنامه ریزی، سازمان دهی، هدایت و نظارت بر برنامه های تدارک دیده شده در حوزه آموزش و پرورش در دهه فجر تشکیل شده است.

وی بیان کرد: در همین راستا این کمیته با جامعه هدف بیش از دو هزار و ۴۰۰ آموزشگاه، ۱۴ هزار فرهنگی و ۱۵۵ هزار دانش آموز اجرای بیش از ۳۲۰ برنامه شاخص در سطح مدارس را پیش بینی کرده است.

نواختن زنگ انقلاب در ۲۴۰۰ مدرسه استان

دبیر کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر خراسان جنوبی ادامه داد: برنامه های این کمیته با نواخته شدن زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در دو هزار و ۴۰۰ آموزشگاه آغاز می شود.

نورمحمدی با بیان اینکه این کمیته شامل دو کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان است، عنوان داشت: برنامه های حوزه دانش آموزی با محوریت تشکل های دانش آموزی از جمله بسیج، هلال احمر، اتحادیه انجمن های اسلامی و سازمان دانش آموزی پیش بینی شده است.

وی از برگزاری یادواره شهدای دانش آموز استان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: همچنین در این دهه همایش نهضت «مازنده ایم» ویژه مدارس دخترانه استان برگزار می شود.

برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه های دانش آموزی

رئیس اداره فرهنگی، هنری و اردویی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه طی این دهه پنجمین دوره نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب برگزار می شود، عنوان داشت: یکی دیگر از برنامه های مهم این دهه برگزاری نهمین دوره جشنواره نشریه ها و رسانه های دانش آموزی با موضوع استکبار ستیزی است.

نورمحمدی از برگزاری چهارمین دوره پاسداشت زن مسلمان و انقلابی طرح لشکر فرشتگان در این دهه خبر داد و افزود:  برگزاری مجمع فاطمی، برگزاری حلقه های صالحین با محوریت بررسی شخصیت حضرت امام خمینی(ره) و تجلیل از مادرات شهدا از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این دهه است.

وی با اشاره به اعزام کاروان های دانش آموزی و فرهنگیان به سفرهای زیارتی عتبات عالیات، بیان داشت: در طول این دهه ۱۲۰ نفر از دانش آموزان و مربیان آن ها به عتبات عالیات اعزام می شوند.

اعزام ۱۰۰۰ دانش آموز به اردوهای راهیان نور

دبیر کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر خراسان جنوبی به برگزاری همایش استانی یاوران انقلاب در این دهه اشاره کرد و گفت: همچنین در این دهه ۲۱ نفر از گروه های تشکیلاتی دانش آموزی استان به همایش بزرگ یاوران انقلاب در تهران اعزام می شوند.

نورمحمدی، برگزاری همایش استانی رحمت اسلامی و نبوی، دوره آموزشی ویژه خبرنگاران پانا، برگزاری دوره دوم اردوهای گردشگری تشکلات سازمان دانش آموزی، همایش بزرگ محیط یاران، همایش مربیان دادرس و مسابقات دادرس، جشنوراه ورزشی خواهران، برگزاری دوره آموزشی امداد در فردوس، برگزاری هفتیمن آزمون تفسیر قران کریم به صورت هماهنگ استانی با حضور سه هزار نفر، اعزام یک هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور و برگزاری جشن تکلیف شش هزار دانش
آموز را از دیگر برنامه های این دهه برشمرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار