فرماندار آبدانان از دهه فجر بعنوان فرصتی خوبی برای تبیین مزیت های انقلاب اسلامی و بیان دستاوردها وعملکرد دولت و ایجاد امید درمردم یادکرد.
کد خبر: ۳۶۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 28 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسگری روز شنبه در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: رسالت مدیران اقتضا می کند که با استفاده از فرصت این ایام خجسته، مزیت ها، برکات، خدمات و دستاوردهای انقلاب را در ابعاد داخلی و خارجی برای مردم بیان کنند تا جامعه به آینده این نهضت الهی امیدوارتر شود.
 
وی با اشاره به عملکرد مثبت دولت تدبیر و امید و کاهش چشمگیر تورم در کشور افزود: اقدام های منطقی و علمی دولت در سایه هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری، فضای بین المللی را نسبت به ایران اسلامی تلطیف و افق امید مردم به آتیه کشور را نیز ارتقا داده است.
 
عسگری با تاکید بر تنوع و شادی بخش بودن برنامه های دهه فجر تاکید کرد: در دهه مبارک فجر، با طلوع خورشید وجود حضرت امام (ره) به کشور و حاکمیت موازین شرعی و دینی، فصل نوینی در تاریخ و پیشینه ایران بزرگ آغاز شد که مایه عزت و افتخار برای همه ایرانیان است.
 
وی با گرامیداشت نام و یاد حضرت امام (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی یادآور شد: آیین های دهه فجر در این شهرستان با به صدا در آمدن زنگ انقلاب در مدارس همزمان با سالروز ورود امام به کشور در 12بهمن آغاز می شود و با برگزاری راهپیمایی سراسری یوم الله 22 بهمن نیز به پایان می رسد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار