رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه ۴ هزار و ۱۱۹ دانشجوی پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه های استان مشغول به تحصیل هستند، گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۵۵۷ دانشجو دختر و یک هزار و ۵۶۲ دانشجو پسر می باشند.
کد خبر: ۳۶۸۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶ 28 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری شبستان ، دکتر حسین کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، در گردهمایی معاونان و مدیران سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که عصر جمعه (۸ بهمن) در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، گفت: راه حل رفع بسیاری از مشکلات جامعه ما دانشگاه است.

وی با بیان اینکه در همه کشورها دانشگاه ها عامل پیشرفت کشور هستند، افزود: اگر دانشگاهی نتواند مشکلات جامعه را رفع کند بهتر است تعطیل شود چرا که دانشگاه باید آینده ساز کشور باشد.
 

دکتر کریم، با اشاره به اینکه دانشگاه در گِل مانده رسالت خطیر خود را درست انجام نمی دهد، اظهار کرد: تربیت صحیح دانشجو مهمترین وظیفه دانشگاه است لذا باید به آموزش و تربیت جهت دهد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تلاش می‌کند دانشگاه را بر روی ریل اصلی خود قرار دهد، ابراز کرد: با تمام مشکلاتی که پیش رو داریم اما برای رسیدن به هدف خود کم نمی گذاریم. 


وی با اشاره به اینکه تربیت نیروی اثربخش، نوآور و خلاق اهمیت زیادی دارد، تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را برای تربیت دانشجو های خلاق و فعال انجام دهیم و خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی در این راستا وضعیت خوبی دارد.


به گفته رئیس هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، سرمایه و ارزش ما نیروی انسانی است نه ساختمان و تجهیزات و این مسئله ای است  که تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به آن توجه ویژه ایی دارد.
 

دکتر کریم، در پایان با اشاره به اینکه ۴ هزار و ۱۱۹ دانشجوی پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه های استان مشغول به تحصیل هستند، یادآور شد: از این تعداد ۲ هزار و ۵۵۷ دانشجو دختر و یک هزار و ۵۶۲ دانشجو پسر می باشند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار