مدیرعامل و مدیر سرمایه گذاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در قالب هیاتی از استان خوزستان، و در پاسخ به بازدید هیات لهستانی از این استان، به لهستان سفر کردند
کد خبر: ۳۶۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 26 January 2017
 مدیرعامل و مدیر سرمایه گذاری این سازمان در جمع هیاتی 18 نفره به سرپرستی استاندار خوزستان با هدف بررسی امکان توسعه تعاملات صنعتی، بازرگانی و تجاری ایران و لهستان به این کشور سفر کردند.

روز گذشته در برنامه ملاقات هيات ايراني با نمايندگان اطاق بازرگاني و بخش خصوصي استان لوبسكي در شهر لوبلين كه با دعوت مارشال استان انجام شده بود، پس از سخنراني سفير ايران و استاندار خوزستان، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به معرفی صنایع پتروشيمي كشور پرداخت.

سید امید شهیدی نیا در ادامه، فرصتها و مزایای سرمايه گذاري در صنعت پتروشیمی و مناطق ویژه ایران را به حاضرین در جلسه معرفی کرد.

وی، ضمن تبیین موقعیت، امكانات و مشخصات منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي، این منطقه را آماده ی انجام همکاری در خصوص توسعه صنعت و تجارت، تبادل تکنولوژی، پشتیبانی از فعالیتهای اقتصادی و تولیدی، پردازش کالا، صادرات و واردات و انتقال کالا با کشور لهستان دانست.

پس از سخنرانی ها، هیاتهای دو کشور، مذاكرات خود را در قالب نشست هاي تخصصي ادامه دادند و فرصتهاي سرمايه گذاري و اطلاعات لازم را در این پنل ها با متقاضيان و علاقمندان تبادل کردند.

منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با توجه به موقعيت طبيعي و جغرافيايي و همچنين برخورداري از تسهيلات قانوني مناطق ويژه، به منظور توسعه صنعت و تجارت به ويژه صنايع پتروشيمي و صنايع پايين دستي آن - تأمين منافع اقتصادي، اجتماعي و ملي، جذب تكنولوژي هاي جديد و افزايش اشتغال ايجاد گرديده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار