سرپرست تیم پالایش گاز بانوان ایلام با بیان اینکه وضعیت روحی و جسمی بازیکنان برای دیدار با تیم قدرتمند آینده سازان میهن نجف آباد اصفهان خوب است، گفت: همه سعی و تلاش بازیکنان و کادر فنی کسب امتیاز از این دیدار است.
کد خبر: ۳۶۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 26 January 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛الهه اکبرزاده اظهار کرد: بازیکنان تیم ما در شرایط جسمانی و فیزیکی خوبی بسر می برند ولی از نظر فکری و روحی بازیکنان کمی نگرانی داریم.
 
 وی افزود: با وجود نتایج خوبی که تیم ما در هفته های اخیر رقابت های لیگ برتر کسب کرده و اکنون در رده چهارم جدول قرار دارد و بازیکنان باید تلاش خود را 2 چندان کنند تا از این بازی حساس دست پر به ایلام باز گردیم.
 
 اکبرزاده یادآور شد: امیدواریم تیم ما به سرنوشت شکست مقابل سیرجان دچار نشود و بازیکنان با افزایش اعتماد به نفس خود و تعصب خاص از این دیدار نیز سربلند بیرون آمده و جایگاه خود را در جدول حفظ کنند.
 
 سرپرست تیم پالایش گاز بانوان ایلام با بیان اینکه یکی از بازیکنان اصلی تیم در این بازی محروم است، گفت: این بازیکن بدلیل سه اخطاره شدن در بازی هفته گذشته در این دیدار حضور ندارد.
 
 به گفته وی، 2 بازیکن این تیم (زهرا حاتم نژاد و طاهره آزادی) که در اردوی تیم ملی حضور داشتند نیز به موقع سر تمرین حاضر شدند بنابراین با شناختی که از حریف داریم تلاش می کنیم بهترین بازی خود را انجام دهیم.
 
 تیم آینده سازان میهن نجف آباد اصفهان با یک بازی کمتر و 32 امتیاز در رده سوم و تیم پالایش گاز نیز با هشت برد، یک تساوی، سه باخت، 21 گل زده و 14 گل خورده و 25 امتیاز پشت سر این تیم در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.
 
هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور روز جمعه هشتم بهمن ماه در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود و پالایش گاز نیز میهمان آینده سازمان میهن نجف آباد است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار