مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: تعداد سالانه افراد غرق شده در این استان به 10 نفر رسیده است.
کد خبر: ۳۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 19 May 2015
بهرام غیبی روز سه شنبه در نشستی با فرماندار پارس آباد با اشاره به اتفاقات اخیر غرق شدگی در کانال های آبیاری افزود: افزایش میزان غرق شدگی در استان اتخاذ تدابیر ویژه برای مواجهه با این حوادث را ضروری کرده است.

وی گفت: در روزهای اخیر 10 نفر برای آموزش دوره غواصی به کیش اعزام شده اند که سه نفر آنها در پارس آباد مستقر شده و سرعت خدمات دهی به مصدومان حادثه دیده را افزایش خواهند داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارس آباد ، مهدی احمدی فرماندار پارس آباد نیز در این نشست با اشاره به غرق شدگی های اخیر در کانال های آبیاری و رود ارس خواستار تربیت و آموزش غواص ویژه برای این شهرستان شد.

وی با بیان این که کارکنان و داوطلبان هلال احمر از جان خود مایه می گذارند تا حادثه دیدگان را در شرایط بحرانی و سخت نجات دهند افزود: فعالیت این قشر ایثارگر در جاده ها موجب احساس امنیت خاطر و آرامش در مردم می شود که نیاز به توجه ویژه به این سازمان و اهداف انسان دوستانه آن لازم است.

او هزینه کردن در هلال احمر را سرمایه گذاری برای آینده دانست و خواستار تکمیل پایگاه امداد و نجات بران و تجهیز و آموزش غواصان و نیرو های ویژه و توجه خاص به شهرستان پارس آباد به عنوان دومین شهر بزرگ استان شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار