هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار از امروز در اهوازبرگزار می‌شود
کد خبر: ۳۶۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 26 January 2017
 دبیر اجرایی هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار اهواز با دعوت از همه مردم برای شرکت در این جشنواره اظهار داشت: امسال نیز به همت دبیرخانه عمار خوزستان و مرکز رسانه بیداری آثار برگزیده هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما اکسین اهواز و در روزهای ششم،هفتم و هشتم بهمن ماه از ساعت 18 تا 22 اکران می‌شود.

سید محمد آل عمران به اکران‌های اختصاصی برخی از آثار برگزیده جشنوارهعمار اشاره کرد و افزود: برنامه‌ها با حضور خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم و شهدای حله برگزار و در اختتامیه جشنواره نیز از خانواده شهدا تجلیل می‌شود.

وی بیان کرد: آثار برگزیده عمار از جمله فیلم‌های ترمینال غرب و شب‌ نامه با حضور کارگردانان عماری اکران می‌شوند که در این راستا اگر مخاطبان انتقاد یا پیشنهادی داشته باشند می‌توانند بطور مستقیم با کارگردان اثر در میان بگذارند.

دبیر اجرایی هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار اهواز با بیان اینکه فیلم‌های جشنواره در بخش‌های مختلفی از جمله اقتصاد مقاومتی، استکبارستیزی، مدافعان حرم، عدالت‌خواهی، سیاسی و هسته‌ای دسته‌بندی می‌شوند، گفت: علاوه بر اکران متمرکز آثار در اهواز، فیلم‌های جشنواره در بیشتر شهرستان‌های خوزستان نیز اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه در هشتم بهمن همزمان با مراسم اختتامیه این جشنواره،  فیلم یتیم خانه ایران اکران خواهد شد ، افزود:
علاقه‌ مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این فیلم با 50 درصد تخفیف به یکی از شعب موسسه رسانه بیداری مراجعه کنند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار