فرماندار آبدانان گفت: منشور حقوق شهروندی، یک سند ملی لازم الاجرا است که تضمین کننده حقوق فردی و اجتماعی اقشار مختلف جامعه است.
کد خبر: ۳۶۷۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ 25 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  مجید عسگری روز چهارشنبه در نشست کارگروه حقوق شهروندی این شهرستان اظهار کرد: رعایت حق و حقوق عامه مردم و تقسیم امکانات، موقعیت ها و ظرفیت های جامعه بین مردم بدور از هر گونه نگاه تبعیض آمیز، از شعارهای اولیه انقلاب اسلامی و مورد تاکید حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است.
 
وی با تجلیل از دولت تدبیر و امید بخاطر اجرایی نمودن منشور حقوق شهروندی افزود: اجرای درست این منشور ملی با مشارکت مردم و مسئولان، باعث عزت و افتخار نظام و زمینه ساز رضایتمندی عامه مردم در جامعه است.
 
فرماندار آبدانان مردم را سرمایه ماندگار نظام اسلامی دانست و اضافه کرد: همه تصمیم های مدیران اجرایی و تهیه و ابلاغ مصوبات باید بر اساس مفاد و منشور حقوق شهروندی باشد و با دستگاه های متخلف از این قانون، برخورد قانونی خواهد شد.
 
عسگری یادآور شد: تمام مسیر و راهکارهای اجرایی، نظارتی، تشویقی و تنبیهی در متن این منشور پیش بینی شده و حق و حقوق مردم و حاکمیت نیز در آن مورد مطالعه و دقت نظر قرار گر فته است.
 
وی بر آموزش حقوق شهروندی در مدارس، دانشگاه ها و نهادهای فرهنگی و سازمان های مردم نهاد تاکید کرد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار