اصلاح، توسعه و تعریض کمربندی اسفراین نیازمند اعتبار 35 میلیارد ریالی است.
کد خبر: ۳۶۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴ 24 January 2017
اصلاح، توسعه و تعریض کمربندی اسفراین نیازمند اعتبار 35 میلیارد ریالی است.
سرپرست اداره راه و شهرسازی اسفراین با اعلام این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هرچند با هدف کاهش حوادث و سوانح جاده ای در کمربندی اسفراین، آرام سازی، ایمن سازی و آشکارسازی در دستور کار قرار گرفت، اما اقدامات این چنینی، مقطعی است و درمان همیشگی نخواهد بود.
«مجید علی اکبریان» با اشاره به این که تعریض، توسعه و نصب گاردریل از اولویت های این مسیر خواهد بود، افزود: برخی نقاط با توجه به حساسیت های موجود در تامین روشنایی کمربندی اسفراین در محور اسفراین- سبزوار نیازمند  10 میلیارد ریال اعتبار است.«مجید علی اکبریان» افزود: تعریض و نصب گاردریل در این مسیر جزو اولویت هایی است که در دستور کار قرار دارد.وی اظهار داشت: در دو تقاطع کبوترخانه و پمپ بنزین فلاح احداث دو تقاطع غیر هم سطح احساس می شود که باید در اعتبارات دیده شود.وی ادامه داد: تعریض پل 7 دهانه رودخانه بیدواز یکی دیگر از اولویت های این محور است.وی با بیان اینکه تمامی این راهکار ها، برای بلند مدت باید مورد توجه قرار گیرد عنوان کرد: در زمینه تعریض و نصب گاردریل نیز اعتبار 25 میلیارد ریالی نیاز است.
«مجید علی اکبریان» با بیان اینکه با هدف کاهش حوادث و سوانح اقدامات کوتاه مدت اجرایی شده است عنوان کرد: احداث سرعتکاه آسفالتی با رعایت استانداردها، نصب رفلکتور و بهره برداری از علایم هشدار دهنده در سه نقطه حادثه خیز شامل تقاطع های پمپ بنزین فلاح، پمپ سی ان جی و کشتارگاه در این کمربندی برای راه حل کوتاه مدت اجرا شده است.
وی با بیان این که احداث سرعتکاه در محورها ممنوع است عنوان کرد: با نظر شورای ترافیک با هدف ایمن سازی، آرام سازی و آشکار سازی به عنوان مسکن در این مسیر اجرایی شده است.وی عنوان کرد: راه و شهرسازی با جانمایی پمپ سی ان جی از گذشته مخالفت داشته و با بازگشایی خیابان خیام به کمربندی نیز مخالفت کرده است که متاسفانه اکنون به دلیل عدم توجه به مسائل کارشناسی این دو نقطه به مقاطع حادثه خیزی تبدیل شده است.وی با بیان این که بسیاری از شهروندان برای دسترسی شمال به جنوب یا برعکس از این کمربندی بهره می گیرند که بار ترافیکی مضاعفی را در این 7 کیلومتر تحمیل کرده است افزود: باید تمام راه های آنتنی(فرعی به اصلی) برای کاهش مخاطرات بسته شود که البته با متولیان بازگشایی بارها در حوزه تذکرات مکاتبه کرده ایم./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار