کد خبر: ۳۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵ 19 May 2015

به گزارش تابناک یزد، محمدمهدی شرافت در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد اظهار داشت: در ارزیابی‌هایی که توسط سازمان میراث فرهنگی انجام شد، ما متاسفانه در سال‌های قبل جزو استا‌ن‌های پایانی کشور بودیم ولی با اقداماتی که انجام شد، سال گذشته به رتبه‌های میانی کشور ارتقا پیدا کردیم.

وی با بیان این مطلب که امیدواریم بتوانیم به رتبه و جایگاه اصلی خود که جزو 5 استان برتر کشور هستیم، دست پیدا کنیم، خاطرنشان کرد: از جمله اقداماتی که در ارتباط با توسعه بحث صنایع دستی استان یزد انجام شده، برپایی هشتمین نمایگشاه ملی صنایع دستی است که در استان یزد برگزار شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در ارتباط با میراث فرهنگی، گفت: با یک دامنه ارتباطی وسیعی در ارتباط با درخواست‌های مختلف مردم در زمینه‌های توسعه، و به‌سازی روبرو هستیم.

شرافت ادامه داد: طرحی به نام حفاظت از بافت تاریخی در دست کار داشتیم که اگاهانه یا ناآگانه به تخریب بافت تاریخی یزد می‌پرداخت.

وی گفت: با تلاش‌هایی که انجام شد، این طرح کنار گذاشته شد و الان بر اساس اسناد بالادستی و هماهنگی با ارگان‌های مختلف، به بازسازی و حفاظت از بافت می‌پردازیم.


تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار