استاندار در بازدید از شرکت شیشه کبیر:
استاندار سمنان برگزاری قریب به ۵۰ نشست کارگروه رفع موانع تولید در استان را نشان دهنده عزم استانداری برای ایجاد اشتغال دانست و گفت: اشتغال رکن اصلی رفع موانع تولید است.
کد خبر: ۳۶۵۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 22 January 2017

به گزارش تابناک سمنان، استاندار سمنان به اتفاق اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید صبح امروز از واحد های تولیدی شیشه ایمنی کبیر و ابزار درمان در سمنان بازدید کرد.

رفع مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی با تسهیلات بهین یاب

محمد رضا خباز در بازدید صبح یکشنبه خود از دو واحد تولیدی حوزه درمان و دارو و یک واحد تولید شیشه در شهرک صنعتی سمنان ضمن بیان اینکه تسهیلات بهین یاب تا کنون توانسته اند مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی را رفع کنند، ابراز داشت: رفع موانع تولید در زمره سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی بود که تا پایان شهریور ماه سال جاری و مهلت ثبت نام، دو هزار و ۴۵۴ واحد تولیدی در دو بخش کشاورزی و دامپروری و صنعت و معدن در آن نام نویسی کردند.

اشتغالپایدار عامل اصلی رفع موانع تولید در استان

وی افزود: یکی از ویژگی های رفع موانع تولید که مجموعه استانداری نیز تاکید ویژه ای به آن دارد مقوله اشتغالپایدار در بخش‌های تولید است که خوشبختانه در این راستا نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

اشتغال پایدار ،عامل اصلی رفع موانع تولید در استان

بازدید در محل تولید، رویه کارگروه رفع موانع تولید استان

استاندار سمنان همچنین گفت: رویه کارگروه رفع موانع تولید استان این است که پیش از هر نشست، از یک یا چند واحد تولیدی بازدید شده، مشکلات رصد می شود و موانع تولید در این واحدها بررسی و تبیین می شود لذا امروز نیز واحدهای تولیدی شهرک صنعتی سمنان به این دلیل مورد بازدید قرار می گیرند تا ان شاالله بتوانیم مشکلات این واحدها را نیز رفع کنیم.

تسریع در رفع مشکلات هدف کارگروه

خباز افزود: حضور اعضای کارگروه رفع موانع تولید و مدیران کل شامل صنعت، معدن و تجارت، تامین اجتماعی، کار و رفاه اجتماعی، مالیات و دارایی، بانک‌های عامل و ... در این دیدارها باعث می شود تا مشکلات این واحدهای تولیدی از نزدیک احصاء شده و در روند پرداخت تسهیلات و بررسی پرونده‌ها تسریع شود.

شیشه کبیر و اشتغالزایی برای 105 نفر

شایان ذکر است شرکت شیشه ایمنی کبیر با سرمایه گذاری بیش از 22 میلیارد ریال ( ریالی و ارزی ) ظرفیت تولید سالانه 100هزار متر مربع شیشه نشکن اتومبیل ، 75هزار متر مربع شیشه طلقی و 38هزار متر مربع شیشه خودرو را دارد. این واحد توانسته است زمینه اشتغال 105 نفر را در سمنان فراهم نماید.

اشتغال پایدار ،عامل اصلی رفع موانع تولید در استان

ابزار درمان و اشتغالزایی برای 105 نفر

همچنین شرکت ابزار درمان با سرمایه گذاری بالغ بر 560 میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه 600تن انواع گاز ، 600 تن انواع باند ، 900 تن انواع باند گچی ، 450 تن باند کشدار ، یک میلیون و پانصد عدد انواع اتل شکسته بندی گچی ، 800 تن ژل دارویی و سایر ملزومات پزشکی از قبیل باند زیر گچ ، وسایل ارتوپدی ، شکم بند و غیره را دارد.

این واحد تولیدی زمینه اشتغال حدود 120 نفر را در سمنان فراهم نموده است.

صادرات به ارزش 300 هزار دلار و به ارزش وزنی 100 تن به کشورهای عراق ، امارات ، آسیای میانه ، ارمنستان و آفریقا از ویژگی های بارز این واحد تولیدی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار