مدیر آموزش و پرورش ملایر تاسیس مرکز نان و تغذیه سالم ر یکی از اهداف آموزش و پرورش ملایر دانست.
کد خبر: ۳۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 19 May 2015

مدیر آموزش و پرورش ملایر تأسیس مرکز نان و تغذیه سالم را یکی از اهداف آموزش و پرورش ملایر دانست که برای تاسیس آن همکاری و یاری خیرین نیاز است.

به گزارش فارس ، کاوه برخورداری در هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز ملایر شالوده اصلی هر کشور را نیروی انسانی و نظام تعلیم و تربیت آن کشور برشمرد.

وی با اشاره به فرمایش مولا علی (ع) گفت: ایشان فرموده‌اند «دنیا جز برای دو کس خیر نیست اول فردی که بعد از گناه توبه کند و دوم نیکوکاری که در کارهای نیکو شتاب ورزد» که خیرین مدرسه‌ساز مصداق این فرمایش مولا هستند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر مسیر خیرین را راه سعادت دنیا و آخرت برای برای آنها دانست و تصریح کرد: شهرستان ملایر به خود می‌بالد که چنین افرادی را در خود جای داده است.

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت امروز نسبت به گذشته تغییر یافته و جهانی شده است، گفت: ما نیز باید مطابق با سیستم تعلیم و تربیت جهان پیش برویم و آن موقع می‌توان گفت که سیستم آموزشی موفق را داریم.

برخورداری با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز امروز با ساخت مدارس نقشی مهم در تعلیم و تربیت آینده‌سازان کشور دارند، افزود: امروز با کمک خیرین بسیاری از مشکلات در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش حل شده است.

وی با اشاره به اولویت‌ها و نیازهای آموزش و پرورش گفت: توسعه مراکز آموزشی در مراکز پرجمعیت شهر به ویژه مسکن مهر، توجه به ساخت مدارس در مناطق روستایی و تجهیز مدارس با تکنولوژی‌های روز از مهمترین نیازهای ما است که نیازمند یاری خیرین هستیم.

مدیر آموزش و پرورش ملایر با بیان اینکه در حال حاضر تعداد زیادی از مدارس شهرستان ملایر شبانه‌روزی هستند، تصریح کرد: تاسیس مرکز نان و تغذیه سالم یکی از اهداف آموزش و پرورش ملایر است که در این زمینه نیز نیاز است خیرین ما را یاری کنند.

وی با بیان اینکه خیرین به عنوان راهنما و الگو برای سایر افراد هستند بر ارائه مشاوره و برگزاری دوره‌های آموزشی برای جذب بیشتر افراد متمکن در مجمع خیرین مدرسه‌ساز تاکید کرد.

همچنین در این مراسم با توزیع فرم‌های جذب کمک خیرین به امر مدرسه‌سازی، خیرین ملایر 2 میلیارد و 900 میلیون تومان را برای کمک به مدرسه‌سازی و تعمیر و تجهیز مدارس تعهد کردند که مقداری از این کمک‌ها به صورت نقدی جمع‌آوری شد.

در پایان نیز از خیرین مدرسه‌ساز ملایر تقدیر شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار